Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ravik

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ravik - gracz gwinta z Novigradu. Kupił rzadką kartę Jana Natalisa od Zeda, co wciągnęło go w kłopoty. Kartę chcieli zdobyć gangsterzy, którzy znaleźli go w karczmie "Złocisty Jesiotr" i torturowali. Hrabia zaproponował, że mogą o nią zagrać, ale Ravik odmówił, więc bandyta połamał mu palce i zagroził śmiercią. Dalsze tortury przerwało pojawienie się Geralta, który również przyszedł po kolekcjonerską kartę. Hrabia zaoferował, że skoro Ravik ma połamane palce i nie może grać, wiedźmin może zagrać w jego imieniu, a dodatkową stawką będzie życie Ravika. Geralt mógł odpowiedzieć, że nie chce grać. Rozpocznie się wtedy walka, w której wiedźmin zabije Hrabiego i jego zbira. Jeśli wiedźmin zgodził się zagrać mógł dodać, że nie interesuje go życie Ravika, co zakończy się śmiercią mężczyzny. Gdy partię wygra Geralt, rozwścieczony Hrabia rzuci się na niego i zginie w walce. Jeśli Ravik przeżył całe zajście, Biały wilk zażądał od niego wydania kart w zamian za uratowanie przed bandytami, jeśli nie, wiedźmin zabiera kartę z ciała Hrabiego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki