Fandom

Wiedźmińska Wiki

Rawelin

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Rawelin – fort znajdujący się nieopodal starych ruin i Elfiej Twierdzy, w okolicach Kerack. Miał on bardzo złą sławę. Jest to siedziba przestępcy Pyrala Pratta. Geralt i Jaskier odwiedzili fort, w celu zdobyciu informacji o zaginionych mieczach wiedźmina. Podczas pokonywania pomieszczeń Rawelinu, w drodze na spotkanie z gospodarzem, wiedźmin i poeta przeszli przez mostek, kuchnię, pomieszczenie z roznegliżowanymi kobietami, przypominające harem, a także pokój, w którym poddano ich rewizji. Dopiero wtedy weszli do komnaty Pyrala. Oprócz tych pomieszczeń fort mieścił również arenę walk.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

– Tam, w dole – wskazał Jaskier, stając w strzemionach. – Widzisz? To jest właśnie nasz cel. Rawelin.
I ta nazwa była wyjątkowo trafna, krasowe ostańce wytaczały zadziwiająco regularny kształt wielkiego trójkąta, wysuniętego przed Elfią Twierdzę niczym bastion. Wewnątrz owego trójkąta wznosiła się budowla, przypominająca fort. Otoczona czymś, co przypominało ogrodzony obóz warowny.
Geralt przypomniał sobie słuchy, krążące o Rawelinie. I osobie, która w Rawelinie rezydowała.

Sezon burz

Więcej w Fandom

Losowa wiki