Fandom

Wiedźmińska Wiki

Rocco Hildebrandt

3896stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rocco Hildebrandt - niziołek z jednej z temerskich wiosek. Mąż Incarvili, siostry Milo Vanderbecka. Ojciec Aloe i Yasmin . Mieszkał na swojej farmie z żoną, córkami, babką Petunią, dziadkiem Holofernesem, siostrzenicą Impi oraz Samem Hofmeierem. Wraz z rodziną zabijał bandytów podających się za królewskich wysłanników mających zbierać podatki oraz innych dezerterów, fanatyków i rozbójników. Zabili m.in. Szczupaka i jego bandę.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

– Dlaczego mamy płacić i dawać? – głos Rocco Hildebrandta drżał lekko, ale wciąż dźwięczały w nim zawziętość i upór. – Powiadacie, że to na wojsko, że to na naszą obronę. A przed głodem, zapytuję, kto nas obroni? Myśmy już i hibernę zapłacili, i liwerunek, i pogłówne, i poradline, i podymne, i ogonowe, i osep, i lich wie, co jeszcze! Mało, toż czterej z tego sioła, w tej liczbie i syn mój własny, zaprzęgi w wojennych taborach wodzą! A nie kto inny, a szurzy mój, Milo Vanderbeck, zwany Rustym, chirurgiem jest polowym, ważną personą w armii. Znaczy się, myśmy z nawiązką nasz łanowy kontyngens wypełnili...
Pani Jeziora

Ruchem tak szybkim, że aż umykającym wzrokowi, Rocco Hildebrandt schylił się do taczek, wyciągnął ukrytą pod rogożą kuszę, podrzucił kolbę do policzka i wpakował Szczupakowi bełt prosto w rozwarte we wrzasku usta.
Pani Jeziora

Pochodzenie imienia Rocco: włoskie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki