FANDOM

Ronvid z Małego Łęgu – młody rycerz, występujący w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, który ślubował swojej ukochanej, pannie Jagódce, że stoczy sto pojedynków.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Geralt po raz pierwszy spotyka go nieopodal kasztelu Wrońce. Ronvid domaga się pojedynku albo przyznania, że panna Jagódka jest najpiękniejsza. Tłumaczenie wiedźmina, że nie zna panny Jagódki, nic nie dają, gdyż i tak młody rycerz będzie dożył do walki, w której Ronvid będzie posługiwał się wyłącznie mieczem. Po przegranej walce młody rycerz odchodzi i obiecuje, że jeszcze powróci.

Drugi raz Geralt spotyka Ronvida przy bramie do Novigradu. Rycerz ponownie zażąda pojedynku. Tym razem, oprócz miecza, walczy również z pomocą tarczy. Ponownie wiedźmina nie ma wyboru i musi zmierzyć się z Ronvidem. Również i wtedy po przegranej młodzieniec grozi, że wróci i policzy się z Geraltem.

Trzeci raz Geralt spotyka go w dokach wolnego miasta. Ronvid ma pretensje, że Geralt oszukuje go przez cały czas, bo nie wyjawił, że jest wiedźminem. Dlatego, aby wyrównać szanse, przyprowadził ze sobą dwóch przyjaciół, którzy mieli wspierać młodego rycerza w walce. Geralt musi zdecydować – omamić Ronvida znakiem Aksji i kazać mu odejść do panny Jagódki albo stanąć do walki i zabić trójkę rycerzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki