Fandom

Wiedźmińska Wiki

Salinda

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

People Waitress Hairy Bear.png

Salinda - jedna z trzecioplanowych postaci do przygody "I klątwa, i miłość, i zdrada", żona nieznanego z imienia i nazwiska karczmarza współprowadząca z nim karczmę w Maedicie.

OpisEdytuj

Chętnie rozmawia z Geraltem wyjawiając mu, że jej mąż jest obwiesiem, i że nie do końca uśmiecha się życie u jego boku z powodu wielu wad, jakimi los go obciążył, poza tym złości się na niego m. in. z powodu nierozważnego sprzedania koncesji na sprzedaż wódki przybyszowi Zdzieradowi. Można u niej kupic sporo artykułów żywnościowych. W zadaniu "Szkodzi nie tylko zdrowiu" po opowiedzeniu się w po stronie Zdzierada w konflikcie między nim a karczmarzem, gracz zyska okazję do bliższego poznania Salindy, która rzuci się w objęcia Geralta w poszukiwaniu lepszych wrażeń (gracz dostanie jej kartę seksu), a potem, gdy Geralt jeszcze raz ją wypyta o karczmarza, ta niezbyt chętnie opowie o tym, że został on podrzucony w dzieciństwie do innych rodziców, o czym świadczy m. in. to, że różnił się od nich tendencją do tycia (okaże się, że miał przez to prawa zasadźcy - jest to jedna z poszlak przeciwko karczmarzowi), a ona sama wstydzi się tego, gdyż boi się, co by ludzie pomyśleli sobie o niej samej z powodu takiej przeszłości małżonka. Jeżeli sprawa zakończy się zwycięstwem Zdzierada, stosunki z Salindą pozostaną niezmienione - w przeciwieństwie do relacji z karczmarzem.

Rzeczy, które sprzedaje, to: dzbanek krowiego mleka (9), dzbanek koziego mleka (9), ser żółty (15), dwa udźce baranie (15), łój (20), gęsi smalec (20), trzy wieprzowiny (20), cztery kurczaki (25), niedźwiedzie sadło (40). Liczby podane w nawiasach to cena w orenach za sztukę.

Ciekawostki Edytuj

  • Karty seksu w tej przygodzie nie są zapisywane do dziennika, więc można je zobaczyc tylko w jednorazowym przerywniku filmowym.
  • Według jednego z karczemnych bywalców: Salinda nie umie gotować, ja już lepsze zupy robię.
  • W niektórych momentach przygody Salinda znika z karczmy, np. podczas narady zarządzonej przez sołtysa Amadeusza Swobodę lub w trakcie biesiady zorganizowanej po śmierci Adama Luisa Murietty w starciu ze zdrajcami od Baregi.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki