Fandom

Wiedźmińska Wiki

Savolla

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Nie pozwolę wam pokrzyżować planów mego mistrza!
— Savolla do Geralta, Triss oraz Leo

Savolla – chorobliwie ambitny, amoralny mag Salamandry uczestniczący w ataku na Kaer Morhen. Jeden z najlepszych magów (wykluczając jego mistrza) we wcześniej wspomnianej organizacji przestępczej. Był jednym z uczniów Azara Javeda.

Wiedźmin (gra komputerowa)Edytuj

Dowodził grupą bandytów z Salamandry podczas ataku na Wiedźmińskie Siedliszcze. To on wprowadził przerazę do siedziby wiedźminów. Zaraz po tym za pomocą magii teleportował się do wnętrza twierdzy. Został pokonany przez Geralta lub Triss podczas walki w laboratorium (w zależności od wyborów gracza w zadaniu Obrona Kaer Morhen).

Jego wygląd zostaje zmieniony w modyfikacji Powrót Białego Wilka – Edycji Rozszerzonej (jeśli gracz wybierze opcję przy instalacji: wgranie modyfikacji graficznej o nazwie FCR).

Wiedźmin 3: Dziki GonEdytuj

Czarodziej zostaje wspomniany przez Geralta w trzeciej części podczas zadania "Ostatnia próba", gdy główny bohater oraz Lambert przechodzą przez wyrwę w murze Kaer Morhen, zrobioną właśnie przez Savollę.

Zadania Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Trochę dziwne, że jego opis nie został dodany do sekcji "Postacie" w dzienniku.

Galeria Edytuj

Wiedźmin (gra komputerowa)Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki