Fandom

Wiedźmińska Wiki

Scatty

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

People Blacksmith human.png

Scatty - jedna z postaci w przygodzie "Prawo do tronu", kowal pracujący przy zajeździe na obrzeżach wyzimskich.

Opis Edytuj

Pracuje w warsztacie pod gołym niebem od siódmej do dziewiętnastej, utrzymując się ze sprzedaży broni. Jego osoba nie odgrywa żadnej znaczącej roli w przygodzie oprócz zlecania zadania pobocznego "Pierścień", w którym prosi Geralta o odzyskanie jego pierścienia skradzionego przez bandytów ukrywających się w młynie pod bramą do Wyzimy - został on bowiem przez nich obrabowany. Nieśmiało protestuje przeciwko cenie Geralta, jakiej żąda za wykonanie zadania - 300 orenów - gdyż sam pierścień jest wart 600; biedny płatnerz nie powinien zdradzac pełnej ceny. Po przyniesieniu tej błyskotki Geralt otrzyma od niego obiecaną kwotę.

Sprzedaje następujące towary (w nawiasach podano cenę w orenach za towar): 5 krzesiw (5), osełka do miecza stalowego (10), kamień szlifierski (20), temerski sztylet żelazny, szafir, pochodnia, miecz Zakonu, krasnoludzki topór z Carbon, dwuręczny topór stalowy. Można mu sprzedac np. złoty pierścień, krzesiwo oraz wszystkie bronie oprócz miecza srebrnego.

Ciekawostki Edytuj

  • W języku angielskim słowo "scatty" oznacza kogoś roztrzepanego, lecz kowal z tej przygody nie sprawia takiego wrażenia;
  • imię to nosi również jedna z postaci w grach komputerowych "Gothic I" i "Gothic II Noc Kruka".

Więcej w Fandom

Losowa wiki