Fandom

Wiedźmińska Wiki

Seltkirk

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Seltkirk z Gulety (znany jako Niepokonany biały rycerz) – generał armii Aedirn.

Turniej w Kaedwen Edytuj

Jego największym rywalem był generał wojsk Kaedwen Vandergrift, z którym przyszło mu się zmierzyć na turnieju rycerskim w Ard Carraigh, podczas którego Seltkirk pokonał upokarzająco Vandergrifta. W pewnej mierze częścią owego upokorzenia było to, że Seltkirk połamał swemu przeciwnikowi miecz.

Wojna w dolinie Pontaru Edytuj

W czasie wojny o dolinę Pontaru doszło do wielkiej bitwy o Vergen. Seltkirk, jako generał, dowodził w bitwie armią Aedrińską. W bohaterski sposób odwracał losy bitwy, gdy Aedirnczycy zaczęli przegrywać. Jedynym Kaedweńczykiem, który mógł go pokonać, był sam generał Vandergrift. Gdy doszło do pojedynku nawet wspaniała magiczna zbroja nie ocaliła Seltkirka. Honorowo poległ na polu bitwy.

W zależności od wybranej ścieżki jego zbroję posiadł Vinson Traut lub Filippa Eilhart.

W grze Wiedźmin 2 Edytuj

Seltkirk ghost.jpg

Gdy trzy lata później Geralt zdejmował przeklętą mgłę z pola bitwy, napotkał upiora Seltkirka, którego zbroja była jednym z symboli potrzebnych do zdjęcia klątwy. Geralt, jeśli był po stronie Roche'a, zdobył zbroję Seltkirka wcześniej - po zabiciu Vinsona Trauta. Jeśli zaś był po stronie Iorwetha, Geralt otrzymał zbroję od Filippy Eilhart po zdobyciu sztandaru Burej Chorągwi i Miecza Vandergrifta.

Więcej w Fandom

Losowa wiki