FANDOM

Serritwiedźmin oraz królobójca ze Szkoły Żmii. Uczestniczył w nieudanym zamachu na króla Henselta, podczas którego stracił swojego brata Egana.

Przed akcją gry Edytuj

Po tym, jak Geralt uratował życie Letho w Angrenie, wiedźmin pomógł mu znaleźć Dziki Gon, który porwał Yennefer. Egan i jego brat Serrit byli częścią grupy, która znała się na tropieniu Gonu.

Podczas przesilenia zimowego, Egan wziął udział w bitwie o drzewo wiszącego człowieka, gdzie wiedźmini stanęli przed jeźdźcami Gonu. Choć Wojowników Gonu było zbyt wielu, więc Geralt wymienił siebie za Yennefer. Dziki Gon odjechał, a Serrit, Egan oraz Letho wyruszyli w świat wraz z czarodziejką.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edytuj

Ścieżka Roche'a
Następnym celem Królobójców był Henselt, jednak ten był chroniony przez Geralta. Serrit po nieudanym zamachu udaje się do kryjówki, gdzie przybywa Sheala de Tancarville, która, chcąc zatrzeć ślady udziału w królobójstwie, przyzywa Golema, który śmiertelnie rani wiedźmina. Konającego królobójcę odnajduje Biały Wilk. Przed śmiercią zdradzi, że znał Geralta oraz wspomni, że Sheala de Tancarville pomagała im w morderstwie.

Ścieżka Iorwetha
Serrit ginie z Eganem w czasie ataku na kryjówkę królobójców, dając Letho czas na ucieczkę.

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym ze swych wspomnień Geralt określa Serrita i Egana jako wiedźmińskich braci. Prawdopodobnie chodzi o braterstwo fachu.
  • Serrit prowadził własne notatki. Wspominał w nich, że obserwując Geralta w trakcie walki zbierało mu się na śmiech. Mimo to dostrzegał fakt, że Geralt był w tym niezwykle skuteczny, może nawet skuteczniejszy od niego. Zwrócił również uwagę na to, że mimo wiedźmiństwa Geralt przejawiał uczucia, które jednak w oczach Serrita paradoksalnie nie były typowo ludzkie. Serrit wspomina, że chciałby uczyć się od Geralta tak zwyczajnie - życia.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki