Fandom

Wiedźmińska Wiki

Sh'eenaz

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sh eenaz.jpg
Sh'eenazsyrena, ukochana księcia Aglovala z Bremervoord, dla którego zamieniła rybi ogon na ludzkie nogi. Uratowała Geraltowi życie odpędzając ryboludzi.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

Jako syrena:

Syrenka wynurzyła się z wody do połowy ciała i gwałtownie, ostro zachlapała dłońmi po powierzchni. Geralt stwierdził, że ma piękne, wręcz doskonałe piersi. Efekt psuł jedynie kolor - brodawki były ciemnozielone, a aureole wokół nich tylko nieco jaśniejsze. Zwinnie dopasowując się do nadbiegającej fali, syrenka wygięła się wdzięcznie, strzepnęła mokrymi, seledynowymi włosami i zaśpiewała melodyjnie. (...) Syrenka zatrzepotała w wodzie i dała nurka, wyginając silnie ogon, pieniąc morze wciętą płetwą przypominającą płetwę barweny.
Trochę poświęcenia

Za nim, w wąwozie, teraz już będącym wąską zatoką, tańczył na falach wielki, szary delfin. Na jego grzbiecie, miotając mokrymi, seledynowymi włosami, siedziała syrenka. Miała piękne piersi.
(...) - Powstrzymam ich! - zaśpiewała syrenka i znowu zadęła w konchę. - Ale nie na długo!

Trochę poświęcenia

Jako człowiek:

Jej seledynowe włosy były kunsztownie utrefione, spięte wspaniałym diademem z korali i pereł. Była w sukni koloru morskiej wody, z falbankami białymi jak piana. Suknia była mocno wydekoltowana, tak że uroki syrenki, choć częściowo ukryte i udekorowane naszyjnikiem z nefrytów i lapis lazuli, były nadal godne pozazdroszczenia.(...) Zatrzymała się przed księciem, błysnęła w uśmiechu drobnymi białymi ząbkami, potem zaś zebrała szybko suknię w małe dłonie i uniosła ją, dość wysoko, na tyle wysoko, by każdy mógł ocenić jakość pracy morskiej czarownicy, morszczynki.(...) Nie było wątpliwości: morszczynka wiedziała, co to są ładne nogi i jak się je robi.
Trochę poświęcenia

Więcej w Fandom

Losowa wiki