Fandom

Wiedźmińska Wiki

Sierociniec na Krzywuchowych Moczarach

3860stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sierociniec.jpg

Sierociniec na Krzywuchowych Moczarach - kwatera Pań Lasu położona w sercu Krzywuchowych Moczar. Było to też miejsce przetrzymywania zwabionych łakociami sierot, które miały później zostać przez owe wiedźmy zamordowane i zjedzone. Oprócz pomieszczeń dla dzieci ulokowana tu też była jedna z wielu siedzib Sióstr, w której znajdował się imponujący ołtarz z gobelinem przedstawiającym Panie Lasu w ich "ludzkiej" formie.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

W Sierocińcu przebywa Anna Stenger, która zawierając pakt z Wiedźmami zobowiązała się do rocznej służby u nich polegającej na pilnowaniu zagubionych sierot. W trakcie poszukiwań Ciri trafia tu także Geralt z Rivii, który dzięki małżonce Barona nawiązuje kontakt z Paniami Lasu i zgadza się na rozwiązanie kwestii Ducha Zaklętego w Drzewo. Jeśli Geralt uwolni Ducha, ten uratuje dzieci z Sierocińca przed śmiercią. Przyczyni to się jednak do śmierci Anny Stenger, Krwawego Barona oraz zniszczenia Sztygar i wymordowania ich mieszkańców. Zabicie Ducha okupi się śmiercią dzieci, Anna dozna za to pomieszania zmysłów.

W jednym z zakończeń Geralt może wrócić do Sierocińca by zabić Prządkę i odzyskać medalion Vesemira, który po jego śmierci dzierżyła Ciri. Po rozprawieniu się z ostatnią z Wiedźm zrezygnowany Geralt spędza ostatnie chwile w Sierocińcu, gdzie prawdopodobnie ponosi śmierć z rąk przybyłych potworów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki