Fandom

Wiedźmińska Wiki

Silentville

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bestiary Armored hound full.png

Silentville alias Ubij - postać z przygody "Wiedźminkołaj" do gry komputerowej "Wiedźmin", wynaturzony bezpański pies z magazynu w dzielnicy biedoty w Wyzimie Klasztornej.

Niczego nie wiadomo o jego przeszłości. Występuje tylko w zadaniu „Cmentarne porządki”, a jego dola zależy od wyboru gracza: jeżeli ghule Ugryź iUduśzostały zgładzone, wówczas trzeba nakarmić Silentville’a mięskiem i przyprowadzić go do wiedźm Halldis i Trzech Czarownic, które z wielkim zachwyceniem przyjmą go jako nowego pupilka i nadadzą mu imię Ubij. W przypadku oszczędzenia ghuli trzeba będzie zabić psa, żeby wziąć z jego ciała obrożę dla jednego ztrupojadów - aby to zrobić, trzeba sprowokować psinę jakimiś inwektywami i dobić ją - walka nie powinna stanowić zbyt wielkich trudności, gdyż jest to dosyć słaby przeciwnik.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię oznacza „cichą wioskę” (ang. silent – cichy, ville – skrót od village, czyli wioska); pierwotnie miał się nazywać Baskerville, czym nawiązywałby do powieści Arthura Conana Doyle’a – Pies Baskerville’ów (w plikach z przygodą można odnaleźć to imię). Baskerville z książki został opisany następująco: Był to pies – pies czarny jak węgiel, olbrzymi – taki, jakiego dotąd nie widziały oczy żadnego śmiertelnika. Z jego otwartej paszczy buchał ogień, ślepia żarzyły się jak węgle, a po całym jego ciele pełzały migotliwe płomyki. Nigdy nawet w majaczeniach chorego umysłu nie mogło powstać nic równie dzikiego, przerażającego, szatańskiego, jak ten czarny potwór, który padł na nas z tumanów mgły, więc podobieństwo można dostrzec między nim i Silentville'm.
  • Magazyn z Silentville'em nie będzie otwarty przed rozmową z wiedźmami.
  • Silentville nie walczy z Geraltem, kiedy ten będzie walczył z wiedźmami pod koniec zadania głównego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki