FANDOM

Substances Big Special

Składniki specjalne - Wiedźmińskie eliksiry mutagenne wymagają specjalnych składników z rzadko spotykanych potworów. Zawierają one unikalny zestaw substancji i nie da się ich zastąpić innymi komponentami.

Ikona specjalny składnik Eliksir Opis
Substances Dagon secretions Śluz Dagona Eliksir ze śluzu Dagona Substancja pokrywająca ciało Dagona.
Substances Frighteners claw Pazur przerazy Lekarstwo dla Triss Szpon wycięty z ciała przerazy.
Substances Frighteners eye Oko przerazy Eliksir z oka przerazy Oko wycięte z ciała przerazy.
Substances Golems obsidian heart Obsydianowe serce golema Eliksir z serca golema Kamień, który napędza golema.
Substances Kikimore queens nerve Nerw królowej kikimor Eliksir z nerwu kikimory nerwów uzyskane z tusz w kikimore królowej.
Substances Koshchey heart Serce kościeja Eliksir z serca kościeja Serce potwornego kościeja.
Substances Psilocybe Psilocyb silniejszej wersji fisstech Grzyb wykorzystywany w rytuałach druidów - nie ma zastosowania w wiedźmińskiej alchemii, a do jego zebrania nie jest potrzebne Zielarstwo.
Substances Skullhead talons Szpony kościogłowa nieznany Szpon wycięty z ciała kościogłowa.
Substances Striga heart Serce strzygi Eliksir z serca strzygi Serce wycięte z ciała strzygi.
Substances Trace of the beyond Ślad z zaświatów Eliksir Upiornego Psa Pozostałość po Upiornym Pies.
Substances Vapors of the Hunt Opary Gonu Eliksir z oparów Gonu Tajemnicza substancja otaczająca Dziki Gon.
Substances Werewolf fur Sierść wilkołaka Eliksir z sierści wilkołaka Włosy wyrwane z ciała wilkołaka.
Substances Zeugl venom Jad zeugla Eliksir z jadu zeugla Jad potwornego zeugla.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki