Fandom

Wiedźmińska Wiki

Skryba

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

People Desperate merchant full.png

Skryba - jedna z trzecioplanowych postaci (tzw. commoner) w grze komputerowej "Wiedźmin", nieznany z imienia i nazwiska sekretarz pracujący w urzędzie ratusza w Wyzimie Handlowej, zleceniodawca zadania "Zlecenie na kuroliszki".

Rola w grze Edytuj

Występuje wyłącznie w rozdziale III w ratuszu wyzimskim. Sprawia wrażenie pracoholika, gdyż przez cały czas jest zajęty przyjmowaniem różnych osób oraz pochłonięty wykonywaniem swego zawodu, przy tym nie jest zbytnio zadowolony, jeśli się mu przeszkadza. Cały czas popędza, kogo się da. Swoje obowiązki spełniał w tak sumienny sposób, iż zaczęło mu prawdopobnie brakowac piór do zapisywania dokumentów - w grze nie jest w ogóle wyjaśnione, dlaczego wywiesił ogłoszenie na pióra kuroliszka. Faktem jest jednak, że za przyniesienie pięciu takich piór zapłaci bohaterowi 200 orenów. Poza tym nie spełnia już żadnej roli, chociaż... można go bezkarnie zabic, gdyż w ratuszu panuje status niebezpieczeństwa, a on sam posiada status neutralności (niebieski) - jeżeli gracz da mu pióra kuroliszka, to po zabiciu go może je sobie z powrotem wziąc, lecz jeżeli zginie przed końcem zadania - wówczas zakończy się ono niepowodzeniem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki