FANDOM

Cyprian Willey, znany jako Skurwiel Junior – jeden z czterech bossów novigradzkiego półświatka. Syn i następca Skurwiela Seniora. W przeciwieństwie do pozostałych szefów kryminalnej części miasta: Tasaka, Króla Żebraków i Sigiego Reuvena, Junior nie chce współpracy między gangami i stara się doprowadzić do wojny między nimi.

Przed akcją gry Wiedźmin 3 do Skurwiela przyszli Jaskier i Ciri, aby prosić go o pomoc w znalezieniu czarodzieja, który mógłby dla nich napełnić filakterium. W zamian za wskazanie go, przestępca żąda pokaźnej sumy pieniędzy, którą bard ma zamiar zdobyć okradając skarbiec Sigiego Reuvena. Niestety, uciekający z fortuną Jaskier został złapany przez Łowców Czarownic i osadzony w więzieniu, a majątek zagarnął Kaleb Menge. Ciri z kolei była ścigana przez straż świątynną i musiała uciekać z miasta.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Geralt szuka Skurwiela Juniora, bo kontaktowali się z nim Ciri i Jaskier, których wiedźmin szuka. Gdy w końcu odnajduje mężczyznę, zmusza go do opowiedzenia wszystkiego, co wie o jego zaginionych znajomych. Następnie Biały Wilk może zabić go albo oszczędzić go, pod warunkiem, że ten wycofa się z interesów. Niezależnie od wyboru jego miejsce zajmuje torturowany przez niego kiedyś doppler Dudu.

Jeżeli Geralt oszczędził Skurwiela, zobaczy go ponownie w zadaniu "Wyrównanie rachunków". Po odstąpieniu od zbrodniczej działalności, Cyprian stracił dom, podwładnych, popadł w alkoholizm i zaczął żebrać. Ludzie stracili szacunek wobec niego, a dzieci obrzucają go kamieniami. Ciri stwierdza, że nie tego się spodziewała, ale jej zdaniem ma to, na co zasłużył.

Ciekawostki Edytuj

  • Junior odziedziczył wszystko po ojcu z wyjątkiem zamiłowania do poezji. Ponoć zamordował ojca w drodze na wieczór recytatorski .
  • Był sadystą. Lubował się w zadawaniu ludziom bólu.
  • Szczególnie lubił zamęczać na śmierć kobiety, których ciała niekiedy przybijał potem do ściany co widać podczas wizyty w jego willi w Oxenfurcie. Prawdopodobnie jest to nawiązanie do bajkowej postaci Sinobrodego.

Galeria Edytuj