Fandom

Wiedźmińska Wiki

Sowie Wzgórza

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sowie Wzgórza - wzgórza leżące w Brugge między Brokilonem a Jarugą.

- (...) Zabijano ludzi na Wypalankach, na Ósmej Mili, na Sowich Wzgórzach, Zabijano ludzi w Brugge, na lewym brzegu Wstążki. Poza Brokilonem.
- Miejsca, które wymieniłeś (...) to Brokilon. ja nie uznaję ludzkich map ani granic.
- Ale tam wyrąbano las sto lat temu!

Miecz przeznaczenia

Jesteśmy przy kaskadzie Ceann Treise, przed nami miejsce, które nazywa się Siódma Mila. Te górki za rzeką to są Sowie Wzgórza.
- A my jedziemy na południe, z biegiem rzeki? Wstążka wpada do Jarugi gdzieś w okolicach twierdzy Bodrog...
- Pojedziemy na południe, ale tamtym brzegiem. Wstążka zakręca ku zachodowi, my pojedziemy lasami. Chcę dotrzeć do miejsca, które nazywa się Drieschot, czyli Trójkąt. Tam schodzą się granice Verden, Brugge i Broklionu.

Chrzest ognia

- I my mamy iść na południe? - spytał poeta, patrząc wymownie na wiedźmina. - Przez te pożary? Tam, skąd nadciągają tacy rzeźnicy?
- Wydaje mi się - odrzekł z ociąganiem Geralt - że nie mamy wyboru.
- Mamy - powiedziała Milva. - Mogę przeprowadzić was lasami na Sowie Wzgórza i z powrotem do Ceann Treise. Do Brokilonu.
- Przez płonące lasy? Przez zagon, przed którym ledwo uciekliśmy?
- Pewniejsze to niż droga na południe. Do Ceann Treise jest wszystkiego czternaście mil, a ja znam ścieżki.

Chrzest ognia

Więcej w Fandom

Losowa wiki