Fandom

Wiedźmińska Wiki

Stavro

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Stavro – podkomendny Imbry, służący baronowi Casadei. W Claremont jako pierwszy wskoczył na arenę, aby walczyć z Ciri. Zginął z jej ręki, po próbie zdradzieckiego ataku zza pleców.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

– Poszczęściło ci się tedy tam, gdzie nam się nie powiodło – smagły spojrzał na dereszkę. – Dobra. Zabierzem dziewkę i jedziem do dom. Rupert, Stavro, zabierzcie ją.
Wieża Jaskółki

Stavro zdarł z siebie nabijany żelazem kaftan, po czym ściągnął koszulę poprzez głowę, odsłaniając chude, zarośnięte jak u pawiana ramiona i pierś.
Wieża Jaskółki

Zastosowała najprostszy, dziecinny wręcz wypad, fintę zwaną „trzy kroczki" – ale Stavro dał się na to złapać. Zrobił krok do tyłu i odruchowo uniósł miecz, a wtedy był już na jej łasce – po odskoku oparł się plecami o ogradzające arenę bale, a ostrze Jaskółki miał o cal od czubka nosa.
Wieża Jaskółki

Stavro odetchnął mocno. Wydało mu się, że odwrócona do niego plecami dziewczyna jest rozkojarzona, zdekoncentrowana. Wrzał z gniewu, wstydu i nienawiści. I nie wytrzymał. Zaatakował. Szybko i zdradziecko.
Widownia nie zauważyła uniku i odwrotnego ciosu. Zobaczyła tylko, jak rzucający się na Falkę Stavro wykonuje nagle iście baletowy podskok, po którym w mało baletowy sposób pada brzuchem i twarzą w piach, a piach momentalnie nasiąka krwią.

Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki