Fandom

Wiedźmińska Wiki

Stigward

3744strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Stigward - pirat, renegat ze Skellige, dołączył do hanzy Skellena. Zgninął z rąk Ciri na jeziorze Tarn Mira.

Stigward, pirat, renegat ze Skellige.
Wieża Jaskółki

- Ja wam mówię, że nie wolno! - uciął Dacre. - Wam jedno aby po łbach biega, jebaki wy zatracone! Powiedziałem, dziewczynę w spokoju zostawić. Andres, Stigward, stańcie tu przy niej. Z oka nie spuszczać, na krok się nie oddalać. A tych, gdy który się zbliży, batem!
Wieża Jaskółki

- Co jest... - Andres Viemy zerwał się, ale nagle chwycił się oburącz za głowę, otworzył usta, z ust wydobył się skrzek. Szeroko otwartymi oczami wpatrywał się w Stigwarda, ale z nosa i uszu pirata też już ciekła krew, a oczy zachodziły mgłą. Andres upadł na kolana (...). Dziewczyna uderzyła go wzrokiem, a on padł na leżącego bez ruchu Stigwarda i zwinął się w pozycję płodu.
Wieża Jaskółki

Kabernik Turent nie poruszał się, leżał w czerwonej kałuży z szeroko rozrzuconymi rękami i nogami. Andres Vierny usiłował podnieść wciąż nieprzytomnego Stigwarda.
Wieża Jaskółki

Rience zaklął, ale Puszczyk szybko położył mu rękę na ramieniu.
-Zostaw-warknął-niech idzie. A my nie traćmy czasu! Ludzi w ławę! Bert i Stigward, w lewo! Ola, w prawo...

Wieża Jaskółki

- Bert! - wrzasnął Puszczyk. - Bert! Co się tam stało? Usłyszeli niezrozumiały okrzyk, a za moment z mgły wyłonił się Bert Brigden, uciekający na złamanie karku. Już będąc blisko pośliznął się, wywalił, pojechał brzuchem po lodzie.
- Dostała... Stigwarda - wydyszał, wstając z trudem. - Zasiekła... w przelocie... Tak szybko... Że ledwom ją widział... Czarownica...

Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki