Fandom

Wiedźmińska Wiki

Struycken

3831stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jan Struycken – oficer cesarskich służb wywiadowczych.

Chrzest ognia Edytuj

Miał za zadanie pojmać podejrzanego o zdradę Isengrima Faoiltiarne i dostarczyć go do Verden do zamku Nastrog, lecz nie udało mu się wykonać zadania i został pojmany. Zaczął opowiadać o szczegółach swojej misji, gdy Isengrim zagroził mu torturami. Został odesłany przez elfa z powrotem do Vattiera de Rideaux za wyjaśnieniami.

Gdy wysoki Scoia'tael pochylił się nad nim, związany w kij Struycken przymknął oczy ze strachu.
Chrzest ognia

Struycken zacisnął zęby i odwrócił głowę, by nie patrzeć na pokiereszowaną twarz elfa. Wolał patrzeć na łagiewkę z brzozowej kory, przy której brzęczały dwie osy.
Chrzest ognia

- Jestem w cesarskiej służbie! - wrzasnął szpieg, blednąc. - Jestem oficerem cesarskich służb specjalnych, podwładnym pana Vattiera de Rideaus, wicehrabiego Eiddon! Nazywam się Jan Struycken! Protestuję...
Chrzest ognia

- Miałem was przetransportować do Verden, do zamku Nastrog! - zaryczał Struycken. - Na rozkaz pana de Rideaux!
Chrzest ognia

Faoiltiama skinął ręką, wskazał. Struycken ryczał, ciskał się, zaklinał na Wielkie Słońce, zapewniał o swej niewiedzy, płakał, miotał głową i pluł syropem, którym grubo wymazano mu twarz. Dopiero niesiony przez czterech Scoia'tael w stronę mrowiska zdecydował się mówić. Choć konsekwencje mogły być straszniejsze niż mrówki.
Chrzest ognia

Struycken kiwnął głową, przełknął ślinę.
- Bierz więc konia, szpiegu, i wynoś się z moich lasów.

Chrzest ognia

Więcej w Fandom

Losowa wiki