FANDOM

Opisy z książek i gier

Dane z dziennika Edytuj

W Wyzimie Klasztornej mieszka paser imieniem Talar, który wszedł w posiadanie rzeczy należących do Berengara. Ponadto można u niego nabyć nielegalne przedmioty. Paser jest odpychającym człowiekiem i posługuje się wyjątkowo plugawym językiem. Za dnia można spotkać Talara w jego sklepie, w domu w Wyzimie Klasztornej.

Krąg znajomych pasera jest naprawdę szeroki. Zaliczają się do niego również strażnicy miejscy.

Jak na pasera i oprycha Talar posiada zastanawiająco szerokie kontakty nie tylko wśród drobnych złodziejaszków, ale również wśród ludzi możnych i wpływowych.

Talar wystawił na sprzedaż ekwipunek Berengara. To zastanawiające, że wiedźmińskie przedmioty dostały się w jego ręce.

Wiele poszlak wskazywało na to, że Talar pracuje dla Salamandry, lecz paser okazał się niewinny.

Ku mojemu zdziwieniu paser Talar został zaproszony na przyjęcie do kupca Leuvaardena, gdzie obecni byli wyłącznie ludzie bogaci i wpływowi.

Okazało się, że Talar jest szefem temerskiego wywiadu. Zajmując się paserstwem, odgrywa po prostu jedną ze swoich ról szpiega.

Talar zabity przez gwardzistów: Gdy hrabia de Wett oskarżył Talara o zdradę, nie oponowałem. Były szef temerskiego wywiadu został stracony w trybie doraźnym.

Ponownie spotkałem Talara w komnatach królewskiego zamku. Foltest wydaje się być zadowolony z poczynań mistrza szpiegów, a Talar cieszy się ze współpracy ze mną. (Ten wpis występuje tylko w plikach dialogowych z grą, w rzeczywistości Talar pojawia się ostatni raz tylko w akcie III).

Wesele: Talar - szef książęcej siatki szpiegowskiej - zachowuje się jakoś dziwnie... Sądzę, że nie jest tutaj z przypadku, a nawet więcej! Jest tutaj w pracy. Wspomniał coś o Tajnej misji, będę musiał jeszcze go dopytać na ten temat.

Wspomniał coś o Ganfafie. Mówił, że jest przestępcą i że powinienem się go obawiać. Mam nadzieję, że nie są to skutki nadmiernego picia.

Talar w końcu powiedział coś więcej o Ganfafie. Sugeruje, że jest złodziejem biżuterii. Będę musiał ostrzec Triss, aby uważała na tego człowieka.

Sytuacja z nieznajomym się wyjaśniła. Talar nie miał dawno jakiejś poważnej sprawy, że się ekscytuje takimi pierdołami. Okazuje się, że Ganfaf to zwykły szaleniec jakich nie mało na świecie. Jaskier dostanie niezłą burę za zapraszanie takich gości...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki