Fandom

Wiedźmińska Wiki

Tamara

3737stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tamara – jeden z drakkarów, które popłynęły z Yennefer na Głębię Sedny. Jej kapitanem był Asa Thjazi. Wcześniej brała udział w wyprawie Cracha an Craite do Attre.

– „Ringhorn" idzie pierwszy – stwierdziła któraś z kobiet. – Za nim „Fenris"...
– „Trigla" – rozpoznała podnieconym głosem druga. – Za nią „Drac"... Z tyłu za nimi "Hayfrue"...
– „Anghira"... „Tamara"... "Daria"... Nie, to „Scorpena"... Nie ma „Darii". Nie ma „Darii"...

Wieża Jaskółki

– Mam dla ciebie dwa drakkary, o które prosiłaś. „Alkyone" i „Tamarę". I drużynę, ma się rozumieć. „Alkyone" dowodził będzie Guthlaf, syn Svena, prosił o ten zaszczyt, przypadłaś mu do gustu, Yennefer. „Tamarą" dowodzi Asa Thjazi, kapitan, do którego mam absolutne zaufanie.
Wieża Jaskółki

– (...) Odpłynęła dwoma drakkarami, "Tamarą" i "Alkyone", z załogami złożonymi wyłącznie z ochotników. To było dwudziestego ósmego sierpnia, dwa tygodnie temu.
Wieża Jaskółki

– Magiczka, Guthlaf a owa ósemka ochotników weszli na "Alkyone" i pożeglowali na Głębię. Myśmy, na "Tamarze", wedle rozkazu na uboczu się trzymali, ale tak, by zanadto nie odstać. Z pogodą zaś, która do tej pory nad podziw nam sprzyjała, jakieś diabelstwo zaczęło się nagle dziać. (...) Żagiel "Alkyone" załopotał nagle tak gwałtownie, że słyszeli to łopotanie mimo dzielącej drakkary odległości. Niebo poczerniało, chmury skłębiły się. Morze, które wokół "Tamary" wydawało się zupełnie spokojne, wzburzyło się i zagotowało grzywaczami przy burtach "Alkyone".
Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki