FANDOM

Opisy z książek i gier

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Córka Barona, Tamara, zaginęła wraz ze swą matką. Stało się to tuż przed tym, jak wiedźmin dotarł do Wrońców. Według słów Barona, Tamara to urodziwa dziewiętnastoletnia panna. W okolicy wszyscy wiedzą, że jest jego oczkiem w głowie. Nikogo więc nie dziwiło, że Baronowi zależało mu bardzo na szybkim odszukaniu córki

Tamara nie mogła znieść tego w jaki sposób Baron traktuje jej matkę postanowiła uciec wraz z nią.

Geralt odnalazł rybaka, który pomógł Tamarze i jej matce w ucieczce. Od niego dowiedział się, że straszliwy potwór napadł na Annę i uprowadził ją na bagna. Tamarze udało się ujść z życiem. Dziewczyna znalazła później schronienie u krewnego rybaka w Oxenfurcie.

Tamara dotarła do Oxenfurtu cała i zdrowa, a o powrocie do ojca nie chciała słyszeć. Zdeterminowana odbić matkę uwięzioną na bagnach, wstąpiła w szeregi łowców czarownic. To oni mieli pomóc jej w wyprawie na Krzywuchowe Moczary.

Jeśli Anna przeżyje:

W eskorcie łowców czarownic Tamara dotarła na wiedźmie bagna. To co tam zastała nie napełniło jej radością. Matka, uwolniła się co prawda spod wpływu demonicznych sióstr i odzyskała ludzką postać, ale pomieszały jej się zmysły.
Ojciec Tamary, Krwawy Baron poprzysiągł, że dotrze z żoną na kraniec świata, jeśli jest choć cień nadziei na to, żeby Anna odzyska sprawność umysłu. Tamara nie przyznała się do tego, ale w skrytości ducha doceniła gest ojca.

Jeśli Anna zginie:

W eskorcie łowców czarownic Tamara dotarła na wiedźmie bagna. Zastała tutaj swojego ojca, który również przybył uwolnić Annę. Ponowne spotkanie całej rodziny nie zakończyło się szczęśliwie – Anna na chwilę odzyskała ludzką postać i sprawność umysłu, ale sił starczyło jej tylko na to, żeby się pożegnać.
Jaskier

Więcej z Fandomu

Losowa wiki