FANDOM

Trade Quarter marketplace music

Targ w Wyzimie Handlowej – tętniące życiem miejsce. W ciągu dnia pełno tu klientów oraz kupców w otoczeniu paczek, pakietów i straganów. W centralnym punkcie przygrywa tu zespół muzyczny. Prócz straganów błyszczą się wielkie hałdy soli.

Nocą jest to niebezpieczne miejsce, wyłączone dla zwykłych obywateli przez stan wyjątkowy oraz sporadycznie pojawiające się kikimory robotnice i Salamandrę.

Sprzedawca z Zerrikanii

Alchemik

powinny być bardziej słusznie nazywany zielarz. Kupuje i sprzedaje składniki, amulety, jak grzechotki, a także książki i zwoje.

Sprzedawca napitku

Trade Quarter booze vendor

Kupuje i sprzedaje pożywienie i napój, ale nie alkohol (chyba że masz go sprzedawane niektóre).

Sprzedawcy książek

Trade Quarter bookseller

Handlarz bronią

Trade Quarter arms dealer

Jest jednym z ludzi, którzy sprzedają wyśmienitą skórzaną kurtkę. Jego inwentarz nie różni się niczym od sprzedawcy sąsiadującego z Nowym Narakortem.

Miecznik

Trade Quarter blacksmith

Kupiec

Leuvaarden klon, w ciemnoniebieskim. On sprawia, że niektóre ukrytych zagrożeń i spędza dzień obok księgarza. On znajduje się w nocy, co go do domu, który jest w tucked trochę dziedziniec z posągu Melitele, tuż na zachód od Bramy Mariborskiej. W dzień lub w nocy, jednak wciąż mówi w zagadki i zagrożenia.

Pod Murami

Inni kupcy