FANDOM

Tavik - jeden z grupy najemniczej dowodzonej przez Renfri. Krępy, ogorzały typ z włosami zaplecionymi w warkocz.

Film tavik.JPG

Tavik w filmie

- Ja go już gdzieś widziałem - powiedział krępy, ogorzały typ z włosami zaplecionymi w warkocz, mierząc Geralta złym spojrzeniem zmrużonych oczu.
Ostatnie życzenie

Civril przestał się śmiać. Natychmiast. Geralt nie zdziwił się. W głosie Renfri zadźwięczało coś bardzo dziwnego. Coś, co kojarzyło się z czerwonym odblaskiem pożaru na klingach, wyciem mordowanych, rżeniem koni i zapachem krwi. Inni również musieli mieć podobne skojarzenia, bo bladość pokryła nawet ogorzałą gębę Tavika.
Ostatnie życzenie

Tavik nie wytrzymał, rzucił się na spotkanie, skracając dystans. (...) Jeszcze przed chwilą ścigał wiedźmina, teraz nagle dostrzegł, że ten mija go z lewej strony, biegnąc w przeciwnym kierunku. Zadrobił nogami, by wyhamować, ale wiedźmin przemknął obok, nim zdążył unieść miecz. Tavik poczuł silne uderzenie tuż ponad biodrem. Odkręcił się i stwierdził, że pada. Już na kolanach, zdziwiony spojrzał na swoje biodro i zaczął krzyczeć.
Ostatnie życzenie

Dane z pozostałych źródełEdytuj

W serialu w postać Tavika wcielił się Janusz Rymkiewicz.

Tavik.JPG

Tavik w komiksie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki