Fandom

Wiedźmińska Wiki

Teleportacja

3896stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
174506734.jpg

Teleportująca się Triss Merigold w grze Wiedźmin

68773031.jpg

Teleportujący się Savolla

Teleportacja - czar z gatunku psychokinetycznych. Pojawia się w papierowej grze RPG Wiedźmin: Gra Wyobraźni.

Dane z gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni Edytuj

  • "Czarodziej otwiera portal, umożliwiający mu przeniesienie się w dowolne miejsce na określonym obszarze. Zasięg podstawowy wynosi 5 kilometrów. Jest to jednak dość niebezpieczny sposób podróżowania, gdyż zdarza się, że nie wszyscy wychodzą z takiego portalu w jednym kawałku... Albo w ogóle wychodzą. Sam portal ma postać świetlistego obrysu o kształcie drzwi, pojawiającego się na najbliższej, pionowej powierzchni. Wewnątrz tego obrysu kłębi się fosforyzująca, mleczna nicość. Procesowi teleportacji towarzyszy uczucie wszechogarniającego zimna, odcinającego bodźce z innych zmysłów. W punkcie docelowym również pojawia się podobny świetlisty obrys, który znika, gdy wyjdzie zeń osoba teleportująca się. Jednak nawet wtedy pozostawia ślady aury, który doświadczony czarodziej potrafi ustabilizować i otworzyć ponownie. W namierzaniu punktu docelowego można sobie pomóc jakimś przedmiotem pochodzącym z tego miejsca, tzw. przyciągaczem. "

Ciekawostki i inne informacjeEdytuj

Portale mogą być również integralną częścią budynków, łącząc ze sobą dwa miejsca. Niegdyś taka więź łączyła wieże Tor Lara i Tor Zireael.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki