Fandom

Wiedźmińska Wiki

Til Echrade

3890stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Til Echrade – jasnowłosy elf z oddziału Skellena, były zwiadowca gemmerskich Pacyfikatorów. Wybrany do oddziału między innymi ze względu na swe obycie z magią. Umiał się nią również posługiwać.

Til Echrade odłączył się od oddziału Stefana Skellena niedługo przed walką z Ciri na zamarzniętym jeziorze Tarn Mira. Razem z nim zdezerterowali również Joanna "Kenna" Selbourne, Andres Vierny i Dufficey Kriel. Ponosi śmierć, jednak nie jest ona opisana.

Til Echrade, jasnowłosy elf, zwiadowca gemmerskich Pacyfikatorów. Rispat Le Pointe wachmistrz tej samej formacji. I następny Gemmerczyk: Cyprian Fripp Młodszy. Skellen był przy egzekucji Starszego. Obaj bracia słyną z sadystycznych skłonności.
Wieża Jaskółki

Specjalnie życzyłem sobie [...] kilku takich którym nie obca jest magia. Którzy się nie zlękną ani czarów ani czarowników.
– Pamiętałem. Jest przecie Til Echrade. A oprócz niego, o, ta wysoka panna na paradnej kasztance, ta obok Chloe Stitz.

Wieża Jaskółki

Po rozmowie z Puszczykiem spodziewała się raczej przydziału przypadkowego, jakiejś doczepki do grupy złożonej z ludzi Brigdena i Harsheima. Do takiej grupy przydzielono Tila Echrade, ale elf znał większość swych nowych towarzyszy, a oni znali jego.
Wieża Jaskółki

Boreas Mun węszył, Dacre Silfant i Ola Harsheim próbowali przekupstwa, Til Echrade elfiej magii, ja czujniłam i słuchałam myśli, ale nie na wiele się to zdało.
Wieża Jaskółki

-To na nic, panie koroner [...] Nie próbujcie nawet. My nie jedziemy z wami. My zawracamy. My tego dosyć mamy. -My? - wrzasnął Dacre Silifant. - Kto, my? Co to, bunt? Skellen pochylił się w siodle, splunął na zmarzłą ziemię. Za Kenną stanęli Andres Vierny i Til Echrade, jasnowłosy elf.
Wieża Jaskółki

Dufficey Kriel, Netatin Ceka, Chloe Stitz, Andres Vierny, Til Echrade... Żadne już nie żyje, prosze trybunału...
Wieża Jaskółki

Ciekawostki Edytuj

  • Pochodzenie imienia Til: chorwackie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki