FANDOM

Tiziana Frevi – jasnowłosa czarodziejka, dwimveandra. Na czole, tuż pod linią włosów miała ledwo zauważalne ślady po ospie, a nad jej górną wargą znajdowała się mała, falista blizna. Pachniała irysem i bergamotką. Spotkała Geralta w karczmie "Pod Dzikiem i Jeleniem" po tym jak opuścił Kerack. Podążała za wiedźminem na zlecenie Yennefer. Miała za zadanie niepostrzeżenie dostarczyć Geraltowi jego skradzione wiedźmińskie miecze. Musiała jednak przejść do otwartego działania, ze względu na konflikt Geralta z Brehenem. Po nocy z wiedźminem wyruszyła w dalszą drogę do Mariboru, gdzie miała podjąć praktykę u znajomej Yennefer.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

Spojrzał na nią z sympatią. Wydała mu się miła. I ładna. Nawet bardzo ładna.
Czarodziejkom jak wiedział, urodę poprawiano, prestiż profesji wymagał, by magiczka budziła podziw. Ale upiększanie nigdy nie było perfekcyjne, zawsze coś zostawało. Tiziana Frevi nie była wyjątkiem.

Sezon burz

Geralt nie poszedł do izdebki, którą zajmowali wraz z poetą. Miast tego cichutko zapukał do drzwi Tiziany Frevi. Otworzyła natychmiast.
– Czekałam – mruknęła, wciągając go do środka. – Wiedziałam, że przyjdziesz. A gdybyś nie przyszedł, poszłabym cię szukać.

Sezon burz

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie praktykowała magię u Triss Merigold.
  • Miała romans z Geraltem.
  • W przeciwieństwie do zwyczaju Geralta, to ona odeszła od niego, gdy spał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki