Fandom

Wiedźmińska Wiki

Toublanc Michelet

3894strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Toublanc Michelet - jeden z czwórki braci Micheletów, wynajętych przez Rience'a do zabicia wiedźmina Geralta. Jako jedyny wśród bandy zawodowych morderców, potrafił gadać o interesach, czytać i pisać, gdyż uczęszczał do szkółki świątynnej. Morderca od czternastego roku życia. Zginął w walce z Geraltem, dobity przez Filippę Eilhart, ciosem sztyletu w głowę.

Pozostali bracia, tworzący zespół:

Toublanc Michelet jeszcze raz przeciągnął bruskiem po ostrzu miecza, sprawiając wrażenie, że wykonywana czynność pochłania go bez reszty.
Krew elfów

Toublanc spojrzał na braci nieruchomo i sztywno siedzących na ławie. Rizzi, Flavius i Lodovico milczeli jak zwykle. W zespole, jaki tworzyli, oni zabijali, od gadania był Toublanc. Bo tylko Toublanc uczęszczał do szkółki świątynnej. Zabijał równie wprawnie jak bracia, ale nadto umiał czytać i pisać. I gadać.
Krew elfów

Toublanc Michelet, zawodowy morderca od czternastego roku życia, nawet drgnieniem powieki nie zdradził zaskoczenia.
Krew elfów

Czarodziejka cofnęła się o krok. Nadal trzymała w dłoni sztylet, który przed momentem tkwił w czaszce Toublanca Micheleta.
Krew elfów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki