Fandom

Wiedźmińska Wiki

Upadli Rycerze

3852strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Upadli Rycerze, zwani także Czerwonymi Rycerzami - frakcja, która wydzieliła się z Zakonu Płonącej Róży podczas III Wojny Północnej.

Po agresji Nilfgaardu Radowid, będący wpływowym protektorem Zakonu, posłał braci na front południowy do walki z najeźdźcami, niczym najemników. Oddziały zakonników szybko zostały zdziesiątkowane. Król wykorzystał ich słabą pozycję i rozwiązał zgromadzenie. Majątek został skonfiskowany, a nielicznym braciom dano wybór wcielenia do redańskiej armii lub zostania wrogiem Radowida. Ci, którzy przyjęli propozycję, powołali Łowców Czarownic. Część postanowiła wytrwać w wierze w Święty Ogień oraz działać zgodnie z zasadami Zakonu, lecz zmienić sposób funkcjonowania zgromadzenia. Przewodził im Zygfryd de Löwe. Reszta stała się renegatami zwalczanymi przez ludzi króla, a sami siebie nazwali Upadłymi Rycerzami. Tymi dowodził Ulrich, który obwołał się wielkim mistrzem.

Upadli Rycerze porzucili swoje zakonne ideały i stali się rozbójnikami. Działali na rozległych terenach na północny wschód od Novigradu, gdzie grabili i mordowali miejscowych oraz próbowali uzyskać monopol na handel fisstechem. Napadali na karawany kupieckie, łupili stare, elfie ruiny i porywali ludzi, którzy mogli być pomocni przy produkcji narkotyków.

Wywiad nilfgaardzki miał pomysł, aby zacząć opłacać pieniędzmi Upadłych Rycerzy, którzy mieliby prowadzić działania dywersyjne na tyłach armii redańskiej i destabilizować ją.

Ich główna kwatera oraz laboratorium znajdowało się w jaskini na północny zachód od wsi Bronovitz. Inna siedziba znajdowała się w ruinach zamku Zützer.

Znani Upadli Rycerze:

  • Ulrich - wielki mistrz, osobiście nadzorował produkcję fisstechu
  • Robbe - płatnerz
  • Ernst Goltz - dowódca kwatery w ruinach zamku Zützer
  • Antoine Pfeil - rycerz odpowiedzialny za grabienie ruin Kilkerinn
  • Eric von Kidon - dowódca oddziału likwidacyjnego
  • Fett de'Amin - rycerz odpowiedzialny za dostarczanie składników do produkcji fisstechu
  • Piorun - rycerz odpowiedzialny za sprzedaż narkotyków
  • Anzelm - rycerz odpowiedzialny za sprzedaż narkotyków Skurwielowi Juniorowi
  • L. von Herst - rycerz odpowiedzialny za pozyskiwanie jedzenia dla innych braci
  • Tuur, Lowie - rycerze, którym zlecono przetłumaczenie części ofirskich schematów
  • Peter z Niesłuchowa - członek oddziału wysłanego do Trupiej Kniei

Znane ofiary:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki