FANDOM

Upiorny pies – to upiór, który został stworzony przez nienawiść i niegodziwość popartą czynami. Poznajemy go w grze Wiedźmin. Widywany tylko w nocy, nie atakuje nas tylko przyzywa barghesty.

Jest to w zasadzie większy (co najmniej trzykrotnie) i silniejszy pies, charakteryzują go białe ślepia i czarna paląca się sierść. Swoim wyciem przyzywa Barghesty. Należy do tzw. demonów Alzura, czyli dopóki nie odpowiemy na pytanie, które nam zada jest praktycznie niepokonany.

Najskuteczniejszy styl w walce z Upiornym Psem jest styl Silny lub Szybki, gdy mamy go dobrze rozbudowanego. Można próbować go powalić lub ogłuszyć, aczkolwiek jest to trudne. Główną trudnością w walce z nim stanowią przyzywane barghesty. Jeśli chodzi o eliksiry, podstawą jest "Jaskółka".

Rola w grze: Edytuj

Bestia od kilku tygodni terroryzuje mieszkańców Podgrodzia. Zabija chłopów i przyzywa barghesty. Wielebny i mieszkańcy wioski oskarżają Abigail o przyzwanie demona. Ona zaś podtrzymuje swoje zdanie że Bestię przyzwali oni sami swoją niegodziwością.

Tak naprawdę w ciągu całego aktu Bestię spotykamy tylko kilka razy z czego tylko raz z nią walczymy.

Porady: Edytuj

Podczas walki z bestią warto schować się pomiędzy płonącym domem, a budką. Uniemożliwi to Barghestom flankowanie postaci.

Miejsca w których pojawia się Bestia: Edytuj

  • Koło karczmy (początek aktu)
  • Droga do jaskini na południu (nocą w czasie wędrówki i w czasie finałowej walki)
  • droga między centrum wsi a osiedlem rybackim
  • koło chaty Abigail

Ciekawostki Edytuj

  • Bestia posiada mniej punktów życia, jeśli pozwolimy spalić Abigail.

Galeria Edytuj