Fandom

Wiedźmińska Wiki

Varnhagen

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Varnhagen - ród, który swoją siedzibę ma w forcie Sarda, wrogo nastawiony do rodu Sweersów. Ścigali również Szczury. Przedstawiciel rodu Varnhagenów ginie podczas walki z jednym z rycerzy z rodu Sweersów, który nadzorował Łapaczy.

- Aj, aj - mruknął Skomlik, patrząc na zagradzających im drogę konnych. - Bieda będzie. To Varnhageny z fortu Sarda...
Czas pogardy

- Będzie bitka, Skomlik?
- Niechybnie. Między Sweersami a Varnhagenami rodowa wróżda i krwawa zemsta.

Czas pogardy

Prefekt wie, że między Sweersami a Varnhagenami wróżda. Spotkali się, pobili jedni drugich, zwykła u nich rzecz.
Czas pogardy

- Dawniej - powiedział Remiz - zwali tę wieś Biała Rzeczka. Ale jak się zaczęła ruchawka, paru tutejszych przystało do rebeliantów, tedy Varnhageny z Sardy kura tu puścili, ludzi wysiekli albo pognali w niewolę. Teraz same nilfgaardzkie osadniki tu mieszkają, nowoposiedleńcy. A wioskę przechrzcili na Glyswen. Te osadniki to niedobre, zawzięte ludzie.
Czas pogardy

– Iskra, Mistle i Falka we trzy, jak tu siedzą, przejechały w biały dzień środkiem miasteczka Druigh, a wywiedziawszy się, że stoją w traktierni Vamhagenowie, przecwałowały przez traktiernię! Na wskroś! Wjechały od frontu, wyjechały od podwórza. A Varnhagenowie zostali z otwartymi gębami, nad pobitymi kuflami i rozlanym piwskiem. Powiesz może, że to mała fantazja?
Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki