FANDOM

Opisy z książek i gier

Sytuacja zrobiła się napięta jak diabli, bo akurat Vizimir z Novigradu umyślił wydać za Foltesta swoją Dalkę (...)
Ostatnie życzenie

- Tak oto wygląda wojna celna (...) Vizimir wymógł na Novigradzie wprowadzenie prawa składu. Foltest z Temerii odpowiedział retorsyjnym, bezwzględnym prawem składu w Wyzimie i Gors Velen. Mocno ugodził tym redańskich kupców, więc Vizimir zaostrzył cła na temerskie wyroby.
Krew elfów

- Nie popełnijmy błędu - powiedział król Redanii, Vizimir, wsuwając upierścienione palce we włosy na skroni.
Krew elfów

Moja niegdyś ukochana Fil wysoko zadziera głowę, ale królem Redanii wciąż jest Vizimir. Ja wykonuję rozkazy Vizimira, knowania czarodziejów gówno mnie obchodzą. Cirilla wsiądzie na "Spadę" i pożegluje do Novigradu, stamtąd pojedzie do Tretogoru.
Czas pogardy

- Nie znam się na mieczach - wysapał poeta. - Na bogów Geralt, przestań ich tłuc! Nie widzisz redańskich orłów? To ludzie króla Vizimira! To oznacza zdradę i bunt, za to można trafić do lochu...
Czas pogardy

Nikt nie wzniesie okrzyku na cześć mojej matki. Ani nawet nie wspomni mojego ojca, nie ogłosi okrzykiem jego sławy. Dziś, w dniu triumfu, w dniu zgody, przymierza, do którego ojciec wszakże się przyczynił. Dlatego go zamordowano.
Pani Jeziora

Więcej z Fandomu

Losowa wiki