FANDOM

Vratimir – rycerz, półkrwi szlachcic, pochodzący z nieprawego, elfio-ludzkiego łoża. Przyłapany przez zmierzch u bram Rinde i przez co zmuszony do nocowania w kordegardzie wraz z Geraltem, chorym Jaskrem, Chireadanem i Errdilem. Później zamieszkiwał w karczmie Erdilla, którą pomagał mu remontować.

Dane z ksiązek Sapkowskiego

Trzeci mężczyzna, z wyglądu najstarszy, był człowiekiem. Rycerzem, wnosząc z ubioru i szpakowatych włosów obciętych tak, by pasowały pod hełm.
Ostatnie życzenie

(...) czterodzielna tarcza ze złotymi liliami przecięta była na skos srebrnym balkiem. Vratimir pochodził nie tylko z nieprawego łoża, ale i z mieszanego, ludzko-nieludzkiego związku.
Ostatnie życzenie

Z pomieszczenia obok rozlegał się stuk młotków. Errdil, jak się okazało, mieszkał w opuszczonej gospodzie, którą kupił, zamierzał odnowić i prowadzić wraz z żoną (...) Rycerz Vratimir, który po nocy wspólnie spędzonej w kordegardzie przylgnął do kompanii, samorzutnie zaoferował pomoc w pracach remontowych. Wespół z małżeństwem zabrał się za odnawianie boazerii natychmiast, gdy uspokoiło się zamieszanie (...).
Ostatnie życzenie

Dane z komiksów

- A ten szlachcic to rycerz Vlatimir.
- Mieszaniec... Nie może mi pomóc.

— [[Ostatnie życzenie (komiks) ]]