Fandom

Wiedźmińska Wiki

W potrzasku

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Wpotrzasku.jpg

Miniatura "W potrzasku" pojawiająca się po kliknięciu na jej tytuł w menu przygód.

W potrzasku (ang. Entrapped) - przygoda do gry komputerowej "Wiedźmin" opublikowana w czerwcu 2009.

Opis Edytuj

Jej twórca to Adam "Fantasta" Dukszto, a wsparcia w końcowej części prac nad modułem udzielili dan123 (tester) i Adrael (twórca dwóch przerywników filmowych). Przygoda ukazała się m. in. na płycie DVD w niemieckim czasopiśmie PC Games Extended numer 12/2009. Cieszy się statusem jednej z najpopularniejszych wiedźmińskich przygód, o czym świadczy fakt, że do marca 2010 roku została pobrana około 210 000 razy. Pomimo istnienia sześciu zakończeń przygody rozgrywkę charakteryzuje takie dynamiczne i szybkie zawiązanie akcji, iż można ją przejśc w czasie od jednej do dwóch godzin. Zastosowano w niej parę nowatorskich rozwiązań, np. stworzenie eliksiru Żbik, spadający z nieba deszcz kwasu zagrażający paskowi punktów życia bohatera, wysadzanie rzeczy w powietrze za pomocą prochu i ognia lub tworzenie drużyny z maksimum trzech bohaterów niezależnych. Przygoda dostępna jest zarówno w języku polskim, jak i angielskim, lecz jeden z niemieckich fanów przetłumaczył ją na język niemiecki i wydał w osobno pod tytułem "In der Falle".

FabułaEdytuj

Wiedźmin, zmęczony trudami podróży, dociera do wioski, jakich wiele napotkał na szlaku, zamierza przenocować w wiejskiej karczmie i ruszać dalej, jednak okoliczności sprawią, iż zostanie wciągnięty w wir niebezpiecznych wydarzeń. Znajdzie się w potrzasku, z którego nie da się wyjść bez ofiar...

Uwaga! Ta sekcja zawiera szczegóły fabuły lub zakończenia utworu.

Geralt szuka noclegu w pewnej wiosce i odnajduje zwłoki mężczyzny przed karczmą. Mężczyzna, zapewne karczmarz, ma ślady ukąszeń na szyi i ranę w okolicy serca. Wiedźmin wkracza do wnętrza karczmy, gdzie napotyka dwie nienaturalnie zachowujące się kobiety, Annę i Klarę. Anna zapewnia, że nie ma nic wspólnego ze śmiercią karczmarza, a Klara odpowiada dziwnymi wierszykami. Geralt musi podjąć jedną z ważniejszych decyzji: czy od razu zajmie się wyjaśnianiem sprawy, czy też najpierw odpocznie, odkładając wyświetlenie kwestii potencjalnego morderstwa na później. Tak czy inaczej, okaże się, że jest uwięziony w wiosce, nie może jej opuścić, gdyż z nieba zaczął padać dziwny kwasowy deszcz, a próba wyrwania się z potrzasku jest nierozerwalnie związana z odpowiedziami na pytania: kto zabił karczmarza i gdzie podziali się mieszkańcy osady.

ZadaniaEdytuj

  • Władca golemów
  • Uwięziona
  • Wampiry w karczmie
  • W potrzasku

DubbingEdytuj

  • Adam "Fantasta" Dukszto - Geralt z Rivii
  • Magdalena Pióro - Anna i inne role
  • Ewa Wiśniowska - Klara i inne role
  • Maciej Łyczak - duch karczmarza Ludwika i inne role
  • Piotr Mostowski - narrator i inne role
  • Katarzyna Kraińska - karczmarka i inne role
  • Maciej "Zuber1906" Pióro - Andre
  • Jakub "Dreamerion" Ernestowicz - dowódca temerskiej armii i inne role
  • Paweł Marszałek - inne role
  • Filip Gosztyła - inne role
  • "Lighthunder" - inne role
  • Andrzej Biernacki - inne role
  • Krzysztof Wiśniowski - inne role
  • Jakub "Gornos" Ernestowicz - inne role
  • Anna Łyczak - inne role

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki