Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wesele

3738stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wesele.png

Miniatura przygody pojawiająca się po kliknięcu na jej tytuł w menu przygód w Edycji Rozszerzonej

Wesele − przygoda do gry komputerowej "Wiedźmin", stworzony przez grupę modderską Ifrit jako jej pierwszy projekt.

Opis Edytuj

Pierwotna wersja ukazała się w 2008 roku, a kolejna została zintegrowana z patchem 1.5 "Wiedźmina" Cieszy się statusem jednej z najpopularniejszych wiedźmińskich przygód - do marca 2010 r. pobrano ją ok. 170 000 razy. Jest również jedna z najoryginalniejszych przygód - Geralt nie posiada żadnej broni i nie toczy w jej trakcie ani jednej walki (nie licząc trzech walk na pięści), nie może przyrządzać eliksirów, olejów, petard, nie ma w niej zadań, a akcja dzieje się w dwóch lokacjach interiorowych - dwóch pomieszczeń w karczmie. Akcja skupia się tylko na rozmowach z gośćmi na weselu, co sprawia, że przejście przygody zajmuje w sumie od jednej do trzech godzin; jeśli wszystkie opcje dialogowe są wyczerpane, trzeba udać się do paleniska i przespać się co najmniej 2 godziny, gdyż po tym czasie zostaną odblokowane nowe rozmowy. Dialogi opracowano na wysokim poziomie, zamieszczając w nich wiele nawiązań do twórczości Andrzeja Sapkowskiego i kultury świata rzeczywistego, a całość okraszono wszechobecnym humorem.

Strona artystyczna doczekała się charakterystycznych dla Ifrita nowości: stworzono nowe modele postaci m.in. Geralta z Rivii, Triss Merigold, Dorregaraya, Regana Dahlberga, Xaviera Morana, Figgina Bodnara, Ganfafa, nową kartę seksu - dopplera, nową muzykę graną w lokacjach stworzoną przez Jakuba i Andrzeja Małków ze studia Analog, a w późniejszych wersjach przygody dodane zostały portrety postaci w dzienniku - niektóre stworzone przez Ifrit. "Wesele" posiada także lokalizację angielską, więc można w nie zagrać nie tylko w języku polskim. Grupa modderska "Ifrit" zapowiedziała w marcu 2010, że powstaje nowsza wersja Wesela, tym razem z pełnym udźwiękowieniem.

Fabuła Edytuj

W życiu każdego mężczyzny następuje kiedyś przełom. Budzi się pewnego dnia i stwierdza, że właśnie nadszedł jego czas. Czas, by się ustatkować, wziąć ślub i osiąść gdzieś na stałe, bezpowrotnie porzucając dotychczasowe życie. Dla Geralta z Rivii także taki dzień nadszedł. Dzień, w którym pośród przyjaciół miał złożyć śluby ukochanej kobiecie. Nie wystąpiły żadne problemy, poza jednym, małym drobiazgiem...

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki