Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

3732strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ten artykuł dotyczy gry na konsoleZobacz inne znaczenia tego słowa

Rise of the white wolf.jpg

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka (Ang. The Witcher: Rise of the White Wolf) - zapowiedziana konsolowa wersja gry Wiedźmin na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, przytotowywana przez CD Projekt RED we współpracy z francuskim studiem WideScreen Games.

Historia projektuEdytuj

Wiedźmin: Powrót Białego Wilka został oficjalnie zapowiedziany 30 listopada 2008 roku, jednak 29 kwietnia 2009 roku oficjalnie ogłoszono, że prace nad grą zostały wsztrzymane. Wraz z postępem prac dochodziło do coraz większych opóźnień, sytuacji nie poprawiło nawet zaangażowanie w projekt pracowników CDP RED. Szef studia WideScreen, Oliver Masclef w wywiadzie z VG247 ogłosił, że CD Projekt RED nie dotrzymywało zobowiązań finansowych. W odpowiedzi Michał Kiciński wyraził niezadowolenie ze sposobu, w jaki komunikuje się z nim francuska firma i oznajmił, że płatności były regulowane zgodnie z umową.

ZmianyEdytuj

Gra była tworzona od podstaw na autorskim silniku WideScreen Games - DaVinci, jedynym elementem niestworzonym od nowa lub zmodyfikowanym miała być fabuła. Powrót Białego Wilka miał zawierać nowy, bardziej dynamiczny system walki przystosowany do wymagań konsol, składający się z pięciu znaków magii Wiedźminów oraz sześciu stylów. Zmodyfikowane możliwości tworzenia mikstur i korzystania z alchemicznych zdolności Geralta, a także inne zmniany jak wykorzystanie kontrolera Sixaxis w wersji na PS3 (między innymi do gry w kości).

Materiały videoEdytuj

Wiedźmin Powrót Białego Wilka (The Witcher Rise of the White Wolf)-PS3,Xbox 360-101:59

Wiedźmin Powrót Białego Wilka (The Witcher Rise of the White Wolf)-PS3,Xbox 360-1

zwiastun autorstwa Platige Image

The Witcher Rise Of The White Wolf - combat system01:42

The Witcher Rise Of The White Wolf - combat system

Rise of the White Wolf - геймплейное видео05:27

Rise of the White Wolf - геймплейное видео

Galeria zdjęćEdytuj

Ciekawostki i inne informacjeEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki