Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wiedźmin: Versus

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Duel1.jpg

Ekran logowania

Duel2.jpg

Pojedynek

Wiedźmin: Versus (pierwotnie Wiedźmin: DuelMail) jest całkowicie bezpłatną grą przeglądarkową nowej generacji opartą na grze komputerowej Wiedźmin. Gra została stworzona przez CD Projekt RED i one2tribe. Start ogólnodostępnej otwartej bety został zaplanowany na 7 kwietnia, premiera wersji finalnej natomiast na 9 maja.

Kwintesencją gry Wiedźmin: DuelMail są pojedynki pomiędzy graczami mogącymi wcielić się w trzy kompletnie odmienne klasy postaci - wiedźmina, czarodziejkę lub przerazę. Odnosząc kolejne zwycięstwa gracze zdobywają doświadczenie, awansują na wyższe poziomy rozwoju, pozyskując nowe umiejętności i przedmioty do wykorzystania w walce. Gra toczy się systemem asynchronicznym, polegającym na wysyłaniu wyzwań z zaprogramowaną wcześniej sekwencją walki innym przeciwnikom. Aby wejść do gry wystarczy komputer z podłączeniem do Internetu, zainstalowaną przeglądarką WWW oraz zainstalowanym Flashem.

Wiedźmin: Versus - To gra przeglądarkowa stworzona przy współpracy z firmą One2tribe. W Wiedźmin: Versus gracze mogą rzucać wyzwania zarówno swoim znajomym jak i obcym zawodnikom, a każda wygrana walka to kolejny szczebel w hierarchii krwawych wojowników. Gra jest dostępna za darmo na stronie http://versus.thewitcher.com.

Wiedźmin: Versus stanowi poważne zagrożenie dla wydajności pracy osób z dostępem do internetu w związku ze specyficznym charakterem rozgrywki opartym na zasadzie „jeszcze tylko jednej walki”. Jako czarodziejka, wiedźmin lub przeraza, gracze wyzywają przeciwników na pojedynki jeden na jednego z użyciem magii, broni białej, szponów i wszystkiego, co jest dostępne na podorędziu. Wygrana walka wiąże się ze zdobyciem pieniędzy i doświadczenia, które pozwalają na rozwój postaci, naukę nowych umiejętności oraz zakup nowego uzbrojenia. A wszystko po to by znaleźć się w czołowych miejscach sieciowego rankingu gry. Wiedźmin: Versus będzie stale rozwijany i urozmaicany specjalnymi eventami, turniejami i różnego rodzaju konkursami.

Ponad 48 000 graczy miało okazję wziąć udział w betatestach gry Wiedźmin: Duelmail, podczas których po długiej i wyczerpującej burzy mózgów zmianie uległa nawet sama nazwa. Pewne zmiany były konieczne i wraz z nowym tytułem, Wiedźmin: Versus, pojawiły się również liczne dodatkowe usprawnienia wprowadzone dzięki sugestiom fanów gry. Wykorzystujące system motion capture animacje zostały ulepszone, tła lokacji podrasowane, balans postaci udoskonalony, a nowe efekty specjalne sprawiają, że czary i ataki wyglądają jeszcze bardziej imponująco.

31 maja 2012 roku wskutek zakończenia współpracy pomiędzy CD Project Red i one2tribe gra Versus nie jest aktywna, lecz sam projekt może zostać uaktywniony w innej, niezwiązanej z Sagą Wiedźmin szacie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki