Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wiedźmin (gra karciana)

3734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ten artykuł dotyczy gry karcianej. inne znaczenia tego słowa

Karta zamiec.jpg

Jedna z kart

Wiedźmin "Gra Karciana" - Wydawnictwo Kuźnia Gier zostało wybrane przez CD Projekt RED, do stworzenia dwóch kompletnych gier karcianych towarzyszących premierze produkcji „Wiedźmin”.

Pierwsza z nich to projekt promocyjny, druga zaś przeznaczona jest do indywidualnej sprzedaży detalicznej. Wydanie obu produkcji poprzedzi premierę gry komputerowej „Wiedźmin”. Gry wydane będą w Polsce, jednakże CD Projekt nie wyklucza możliwości wydania ich również w innych krajach.

Rozgrywka z użyciem obu talii koncentruje się na walce dwóch graczy. Jedna z osób wciela się w wiedźmina Geralta, druga zaś obejmuje kontrolę nad zastępami potworów stających mu na drodze. Zwycięstwo będzie zależeć od podejmowania trafnych decyzji i wyboru odpowiedniej strategii, a także odrobiny szczęścia. Gra zawiera w sobie elementy przygodowe oraz strategiczne, łącząc rozwój bohatera typowy dla gry komputerowej z taktyką znaną amatorom gier planszowych. W skład zestawów wejdzie, odpowiednio, 55 i 110 kart, a oba tytuły będą się między sobą różnić zasadami, czasem rozgrywki i przebiegiem partii. Konstrukcja zasad i przebieg rozgrywki są opracowywane w konsultacji z CD Projekt RED.

Kuźnia Gier (http://www.kuzniagier.pl) Edytuj

Kuźnia Gier to działające od początku 2005 roku wydawnictwo specjalizujące się w wymyślaniu, tworzeniu oraz wydawaniu gier planszowych i karcianych. Specjalizuje się w grach osadzonych w polskich realiach, zazwyczaj przedstawionych w krzywym zwierciadle. Dotychczasowe produkcje to: planszowa gra fantasy "Labirynt Czarnoksiężnika", największy bestseller na polskim rynku - szalona gra karciana "Wiochmen Rejser", towarzyska gra karciana "Na sygnale" oraz trzy gry dla dzieci. W pierwszym kwartale 2007 roku ukaże się prowokująca gra o politykach, teczkach i lustracji: Inwigilacja".

GRA KARCIANA ZOSTAŁA WYCOFANA Z NIEWIADOMYCH POWODÓW.

Informacje pobrane ze strony oficjalnej http://www.thewitcher.com

Więcej w Fandom

Losowa wiki