Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wielki Łowczy Królewski

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wielki Łowczy Królewski

Wielki Łowczy Królewski - postać z gry komputerowej "Wiedźmin", nieznany z imienia urzędnik królewski zajmujący się eliminowaniem potworów.

HistoriaEdytuj

W akcie I pojawia się po raz pierwszy. Dnie i noce spędza na swoim samotnym obozowisku na Podgrodziu. Istotnie, walczy z potworami, które się do niego zbliżą, zaatakuje również i wiedźmina, jeśli zobaczy, że spróbuje on zamordować przechodzącego podróżnego lub łowcę głów. Wiedźmin może stoczyć z nim walkę i ciężko go zranić, jednak bez możliwości zabicia łowczego, zresztą starcie nie wpłynie w ogóle na dalsze losy łowczego ani na jego relacje z wiedźminem.

Wielki Łowczy zapłaci wiedźminowi w akcie I za przyniesienie mu głowy topielca Nadira i głowy alghula Ozzrela (obydwie kosztują po 200 orenów).

W akcie III przesiaduje całe dnie przy stole na koło wejścia do strażnicy i bramy cmentarnej. W nocy znika. Zapłaci po 400 orenów za głowę wielkiego wilka Worefa i wiwerny królewskiej Moi. W rozmowie z nim możemy dowiedzieć się, uosobieniem jakich wad ludzkich są poszczególne potwory, np. zjadarka symbolizuje obżarstwo. Jednak zapytany o to, co personifikuje skolopendromorf, wyraźnie się zmiesza.

W akcie V przeniósł się do jaskini druidów na bagnach koło Starej Wyzimy. Tym razem będzie płacił po 1000 orenów za głowy garkaina Wespera i bruxy Lily. Jeżeli Geralt wykonał wszystkie dziesięć zadań, Łowczy da mu w nagrodę jeden z dwóch mieczy do wyboru jako specjalną nagrodę: Runiczny sihil z Mahakanu (stalowy) i Księżycowe ostrze (srebrny, posiadający tylko jedną premię - 100% obrażeń). Jest to jedyna okazja do zdobycia Księżycowego Ostrza.

W akcie II jego rolę zbieracza trofeów przyjmie Vincent Meis, zaś w akcie IV - sołtys Tobias Hoffman. Im więcej Geralt pokaże trofeów, tym większa jest szansa, że otrzyma od Łowczego, Vincenta lub Hoffmana kamień runiczny do naostrzenia mieczy. Dodatkowo w akcie II po wykonaniu zadania "Zlecenie na wilki" Geralt usłyszy od Jean-Pierre'a: "Doskonale! Tytuł Wielkiego Łowczego Królewskiego mam już w kieszeni!", co oznacza, że posada tego obecnego stała się zagrożona...

Więcej w Fandom

Losowa wiki