Fandom

Wiedźmińska Wiki

Willis

3896stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Williskrasnoludzki kowal, specjalizujący się w płatnerstwie, osadnik Białego Sadu.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

W czasie już trzeciej wojny Nilfgaardczyków z Nordlingami krasnolud znajduje się w Białym Sadzie – byłej temerskiej wsi okupowanej przez cesarskich żołnierzy. Zmuszony jest świadczyć za darmo swe usługi armii agresora, przez co zostaje znienawidzony przez lokalną społeczność, która uważa go za zdrajcę i sługusa wroga. Narastająca wrogość staje się przyczyną spalenia przez miejscowych jego warsztatu wraz z całym potrzebnym do pracy sprzętem. Sprawcę pożaru może pomóc schwytać Willisowi Geralt z Rivii. Krasnolud wyda podpalacza nilfgaardzkim żołdakom, którzy wykonają na wieśniaku egzekucję. Ostatecznie Nilfgaardczycy ufundują krasnoludowi nową kuźnię, dzięki czemu Willis będzie mógł przyjmować nowe zlecenia, w tym od Geralta. Jednak przez incydent z ujawnieniem podpalacza niechęć miejscowych do Willisa wzmoże się jeszcze bardziej, przez co przestaną oni całkowicie korzystać z usług kowala.

Po ewentualnym wycofaniu się armii Nilfgaardu z Temerii, krasnolud zabierze się prawdopodobnie na południe z żołdakami, by uniknąć represji ze strony wieśniaków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki