Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wskazówki Kalksteina

3741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wskazówki Kalksteina

Notatki Kalksteina dotyczące Sephirota.

Dziennik Edytuj

Głosariusz Notatki Kalksteina

Pochyłym, ostrym pismem Kalkstein zapisał na kawałku pergaminu wskazówki gdzie nakeży szukać sefir.

"Ten przedmiot daje ci wpis do dziennika na temat Sefir:

Oto, co wyczytałem z uwag Kalksteina:

Współczucie - Tipperath: Declan Leuvaarden. Dobrze, że Kalkstein zinterpretował to dla mnie, bo sam w życiu nie skojarzyłbym Leuvaardena ze współczuciem.

Miłosierdzie - Keztath: Vaska, przywódczyni ceglarzy na bagnach. Nie jestem tylko pewien, kto komu ma okazać miłosierdzie i w jakich okolicznościach?

Królestwo - Maal'kad: Kanały pod Wyzimą. Jedno z moich ulubionych miejsc. Kalkstein musi mieć jakiegoś gnoma wśród przodków, skoro udało mu się skojarzyć kanały z tekstem z książki.

Zrozumienie, Siła, Chwała - Veen'ah, Ghe'vrath, 'Oth: Posąg Melitele, jeden jest na bagnach, a drugi w Szpitalu Lebiody. Nie wiem, jaki sens ma modlitwa pozbawiona wiary, ale spróbować nie zaszkodzi.

Fundament - Y'esath: Jaskinia na bagnach. Kolejny dowód na to, że wśród przodków Kalksteina były gnomy. Jaskinia na bagnach i fundament - jakoś mi się nie kojarzy, zobaczymy.

Zwycięstwo - Neh'tza: Strażnik Wieży, no dobra to nie było trudne… Tylko trzeba go pokonać…

Korona - Keth'aar: Przeznaczenie. Tu Kalkstein przeszedł samego siebie. Z jego zapisków wynika, że ostatnią sefirę znajdę przez przypadek, przy okazji, na przykład w pieczonym kurczaku w Misiu Kudłaczu albo siedząc w wychodku. Nie wiadomo. Przeznaczenie samo rzuci ją w me ręce… Następnym razem jak spotkam Kalksteina, zapytam go, czy celowo ukrywa swoje gnomie korzenie w obawie przed prześladowaniem ze strony rasistów..."

Zadania Edytuj

Lokacje Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki