FANDOM

Wyścigi: Wrońce – zadanie poboczne, występujące w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w którym Geralt mierzy się z najlepszymi jeźdźcami z Velen.

Wiedźmin po przeczytaniu ogłoszeń na tablicy, znajdującej się w Kasztelu Wrońce, dowiaduje się, że są organizowane wyścigi konne w pobliżu Kasztelu. Biały Wilk udaje się na miejsce zdarzenia i rozmawia z Radkiem, organizatorem, który rozkazuje mu przyjść po zmierzchu.

Wpis w dzienniku Edytuj

Okolica kasztelu we Wrońcach nie obfitowała w rozrywki — dlatego żołnierze Barona wiecznie szukali sposobu na zabicie nudy. Jednym z nich były nocne konne wyścigi i związane z nimi zakłady. Choć wiedźmin akurat na brak zajęć nie narzekał, też postanowił wziąć udział w gonitwie.

Geralt dojechał do mety jako pierwszy — co nie powinno dziwić, bo był wszak wybornym jeźdźcem, a do tego, w przeciwieństwie do pozostałych zawodników, widział w ciemności. Żołdacy Barona wyrazili admirację dla hippicznych kompetencji Geralta (zapewne za pomocą mniej wysublimowanego języka, niźli twój narrator) i zachęcali wiedźmina do udziału w następnym wyścigu.
Jaskier

Przebieg zadania Edytuj

Udaj się do miejsca, gdzie zaczyna się wyścig. Edytuj

Wiedźmin wyrusza na miejsce wyścigu i Radko, organizator, informuje go, żeby przyszedł po zmierzchu. Nocą Geralt wybiera sobie, z kim chce się ścigać pomiędzy Maćkiem Jąkałą, Hansem Żelazną Rzycią, albo Czarnym Bogdanem. Przed wyścigiem może ustalić nagrodę pieniężną, o jaką będzie się ścigał. Po zakończonym wyścigu Biały Wilk otrzymuje pieniądze oraz przedmioty dla Płotki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki