Fandom

Wiedźmińska Wiki

Wyrwa w murze

3741stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Places Breach.png

Wyrwa w murze - screen z gry.

Wyrwa w murze - dziura zrobione w murze Starej Wyzimy w trakcie rebelii oddziałów elfów i krasnoludów skupionych w szeregach Scoia'tael. Służy ona za przejście między Starą Wyzimą a cmentarzem na bagnach, gdzie stoi stary kościół - siedlisko strzygi.

Geralt po raz pierwszy trafia do wyrwy w murze po zakończeniu misji "Płomień, który oczyszcza", "Płonąca nadzieja" lub "Pod płonącym niebem" (w zależności od głównej ścieżki obranej pod koniec aktu IV); Geralt i jego towarzysz - Zygfryd z Denesle, Zoltan Chivay i uchodźcy elficcy i krasnoludzcy (jeśli żyją) lub Shani - uciekają przez nią w celu spotkania się z Wielkim Mistrzem (Zygfryd) lub znalezienia schronienia (pozostali). Po wyjściu na bagna bohater jest zmuszony do walki z wyskakującą znienacka grupą bloedzuigerów i archesporów. Po zakończeniu jednego z trzech wymienionych powyżej zadań w okolicach wyrwy w murze w Starej Wyzimie stacjonuje kapitan najemników Jean-Pierre, powiązany z zadaniami "Aksamit i błoto i "Zlecenie na bruxy". Niedaleko niej stoi również kwatermistrz Zakonu Płonącej Róży lub Scoi'atel, lecz ich pojawienie się zależy od wyboru dokonanego w akcie IV.

Więcej w Fandom

Losowa wiki