FANDOM

Modelxavier

Screen z przygody "Wesele" z ukazaniem sylwetki Xaviera Morana w nowym, stworzonym przez twórców przygody, modelu postaci.

Xavier Moran - krasnolud z drużyny Yarpena Zigrina.

W przygodzie "Wesele" do gry komputerowej "Wiedzmin" pojawia się jako jeden z zaproszonych gości. Wyraża w rozmowie z Geraltem opinię, że Triss Merigold to "piegowaty worek kości", a w pózniejszych etapach przygody można z nim zagrac w kościanego pokera.

Dane z książek Sapkowskiego

Skądkolwiek przychodzisz przychodzisz i dokądkolwiek idziesz, witaj. Chłopaki! Sami tu! Pamiętasz moich chłopaków wiedźminie? To jest Yannick Brass, ten to Xavier Moran, a to Paulie Dahlberg i jego brat Regan.
Krew elfów

Tym razem Yarpen Zigrin i czwórka jego "chłopaków" rozpaliła na biwaku własne ognisko, bo zającem, którego ustrzelił Xavier Moran, nie zamierzali się dzielić.
Krew elfów

Dane z dziennika

Xavier - jeden z członków bandy Yarpena - jak każdy krasnolud, ma wyrobione poglądy na każdy temat. Mam tylko nadzieję, że Triss nie może czytać w myślach krasnoludom...

Ma zadziwiające poczucie humoru. W dodatku, widzę, że wszystkie wiadomości na temat popijaw i ich skutków przechodzą przez jego uszy.

To hazardzista! Oby to się nie rozeszło, bo wesele przeistoczy się w istny dom hazardu, a po paru głębszych umoczonych za stracone pieniądze, w dom szalonej rozpusty.