FANDOM

People Blacksmith dwarf.png

Yannick Brass - krasnolud z drużyny Yarpena Zigrina, zabity przez Scoia'tael, którzy napadli na konwój.

Wbrew fabule książki pojawia się w przygodzie "Wesele" jako jeden z zaproszonych gości. Chwali się Geraltowi, że ożenił się za pozwoleniem starej krasnoludzkiej tradycji zarówno z jedną krasnoludką, jak i jej matką, gdyż uważał na skutek doświadczeń znanych mu nieludzi, że teściowe przynoszą pecha, a dzięki ożenkowi z matką dziewczyny oszczędzi sobie kłopotu, nie mając teściowej. Geralt wytrąca go jednak ze stanu zadowolenia wyjaśniając, że żona Brassa również może miec matkę. Po wypiciu z nim paru szklanek alkoholu zostaje przez niego zapytany, czy Triss Merigold ma matkę, na co Geralt odpowiada "Nie wiem, chyba nie żyje", a Yannick Brass każe uważac na prawdopodobieństwo, że nieżywa może straszyc jako ghul lub utopiec.

Skądkolwiek przychodzisz przychodzisz i dokądkolwiek idziesz, witaj. Chłopaki! Sami tu! Pamiętasz moich chłopaków wiedźminie? To jest Yannick Brass, ten to Xavier Moran, a to Paulie Dahlberg i jego brat Regan
Krew elfów

Yannick rzucił lejce i zeskoczył wprost pod konia trzeciego Scoia'tael. Elf stanął w strzemionach i ciął go mieczem. Krasnolud upadł.
Krew elfów

Zabitych ułożono równym szeregiem. Leżeli obok siebie nierozdzieleni - elfy, ludzie i krasnoludy. Był wśród nich Yannick Brass.
Krew elfów

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki