Fandom

Wiedźmińska Wiki

Yirrel

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Yirrel — członek hanzy Słowika, wynajętej przez półelfa Schirrú do zabicia wiedźmina Geralta. Gdy wraz z Novosadem i trójką innych konnych ściągał haracz w rudokopie „Rialto”, natknął się na Geralta, Angoulême i Cahira. Wywiązała się między nimi krótka walka, w której zginęli Yirrel i cała jego kompania.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

(...) młody drągal z brodą, ewidentnie zapuszczoną, by skryć zeszpecenia po trądziku.
Wieża Jaskółki

Yirrel z sykiem wydobył krzywą szablę z pochwy na plecach.
Wieża Jaskółki

- Bij! - wrzasnął, rzucając się na Geralta. - Zabij! Wiedźmin półobrotem uniknął ciosu i ciął go na odlew w skroń. Zanim jeszcze Novosad upadł, Angoulême pochyliła się w krótkim zamachu, nóż świsnął w powietrzu, atakujący Yirrel zatoczył się, spod podbródka sterczała mu kościana rękojeść. Zbój puścił szablę, oburącz wyszarpnął nóż z szyi, bluzgnął krwią, a Angoulême z podskoku kopnęła go w pierś i obaliła na ziemię. W tym czasie Geralt zasiekł drugiego bandytę. Cahir zarąbał następnego, pod potężnym uderzeniem nilfgaardzkiego miecza z czaszki zbójcy odpadło coś na kształt porcji arbuza. Ostatni zbir zrejterował, skoczył do konia. Cahir podrzucił miecz, chwycił za klingę i cisnął jak oszczepem, trafiając zbója równo między łopatki. Koń zarżał i szarpnął głową, przysiadł, zatupał, wlokąc po czerwonym błocie trupa z ręką zadzierzgniętą w rzemień wodzy. Wszystko trwało nie dłużej niż pięć uderzeń serca.
Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki