FANDOM

YRden krąg
Yrdensing

Yrden

Znak Yrden – znak zabezpieczający przed otwarciem. Geralt użył tego znaku podczas starcia ze Strzygą w Ostatnim życzeniu. Zasuwając pokrywę sarkofagu zakreślił właśnie „Yrden"” blokując grobowiec przed otwarciem. Czar ten należy pośrednio do wyładowania atmosferycznego W grze znaku możemy się nauczyć po znalezieniu i dotknięciu odpowiedniego Kręgu żywiołów, służy jako pułapka.

Dane z gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni Edytuj

  • Tego znaku nie składa się palcami, lecz powoli i w spokoju ryje lub rysuje na dowolnym materiale. Zmienia on najbliższe otoczenie (o promieniu 0,5 metra) nieruchomego wiedźmina w barierę nieprzekraczalną dla jakiejkolwiek istoty. Raz narysowanego symbolu nie można w żaden sposób przesunąć, tzn. po narysowaniu chroni zawsze ten sam obszar. Jeśli wiedźmin rysuje Znak Yrden np. na desce, to musi ją położyć i nie ruszać jej. Jeżeli przedmiot, na którym narysowano symbol zostanie poruszony, znak przestaje działać. Podobnie się dzieje gdy wiedźmin opuści chroniony obszar.

W grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edytuj

Tworzy małą pułapkę, która paraliżuje przeciwnika. Możliwe jest utworzenie trzech pułapek i wzmocnienie ich glifu (rozpina się między nimi paraliżujący promień).

W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Znak Yrden na początku jedynie tworzy pole spowalniające przeciwników. Po zwiększeniu jego mocy mamy szansę na sparaliżowanie wroga (tylko potwory). Alternatywna wersja znaku tworzy wiszący w powietrzu Znak, rażący wrogów i niszczący przelatujące pociski. Również zdolny do paraliżowania.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Gwent icon Zobacz odpowiednią kartę w samodzielnej wersji Gwinta: Geralt: Yrden