FANDOM

Zakrwawiony list – dokument w grze Wiedźmin i Wiedźmin 3: Serca z Kamienia

Wiedźmin Edytuj

Treść Edytuj

Niestety, ale można odczytać tylko fragmenty tekstu. ... podjąć zdecydowane kroki... sytuacja dojrzała... imię naszej organizacji... z tajnym pozdrowieniem... Leuvaarden

Powiązane zadania Edytuj

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia Edytuj

Można go znaleźć przy ciele wraz z kluczem na południe od wioski Moryń.

Powiązane zadania Edytuj

Treść Edytuj

Agent operacyjny XIIE32, pseud. Szczupak. Egzekucja rozkazu 122245 w trybie 46D. Dostarczyć do rąk własnych dowódcy komórki wywiadowczej „Kardynał”.

Ślady za renegatami zakonu prowadzą w okolice Novigradu. W pobliżu znajduje się wytwórnia fisstechu, którą natychmiast przejęli zakonnicy. Być może to ona przyciągnęła ich w te rejony (?). Udało mi się zająć dobrą pozycję obserwacyjną. Przygotowałem skrzynkę kontaktową, używam legendy druciarza Kristera. W razie nieprzewidzianych wypadków, a., który zostanie wysłany naszym tropem, znajdzie ją w stawie widocznym z wieży obserwacyjnej koło sioła Moryń.

Wracając do zakonników – może warto by było postawić wszystko na jedną kartę i zaproponować im cesarski żołd? Od kiedy Radowid rozbił kongregację, byli zakonnicy parają się zwykła bandyterką, by zdobyć środki na utrzymanie. No i nienawidzą JKM Radowida jak psa. W zamian za nasze pieniądze skutecznie destabilizowaliby zaplecze redańskiej armii. Lepiej niż partyzanci. Pod rozwagę.

A. Glaca kontynuuje swoje zadania. Od kilku dni pozostajemy jednak poza kontaktem.
Czekam na dalsze instrukcje.

[dopisane krwią] Czekaj w piekle, nilfgaardzka kurwo! Ciebie też dorwiemy, agencie Glaca!