Fandom

Wiedźmińska Wiki

Zamek La Valette

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tw2 journal Valettescastle.png

Zamek La Valette.

Zamek La Valette - jest to zamek na północy, w Temerii, odseparowany od królestwa, siedziba Marii Luizy (faworytki Foltesta), jej dzieci i prawdopodobnie starego barona La Valette.

Twierdza rodu La Valette’ów to imponująca budowla obronna. Z uwagi na położenie w pobliżu Białego Mostu, gdzie znajduje się przeprawa przez Pontar, forteca ma ogromne znaczenie strategiczne. Główna jej część leży na rzecznej wyspie, jednak stosunkowo niedawno zaczęto budowę ufortyfikowanego przyczółka na południowym brzegu.

Pierwszy raz mamy styczność z tą lokacją, kiedy Geralt budzi się w celi, a potem jest przesłuchiwany, przez Vernona Rocha. Podczas jego opowieści, zamek jest kluczowym dla gry miejscem, gdzie odbywa się oblężenie, w którym wiedźmin bierze udział, w roli ochrony króla Foltesta .Nasza przygoda z tym miejscem kończy się, kiedy Geralt ucieka z lochów, na poszukiwania zabójcy.

CiekawostkiEdytuj

  • Zamek ten znajduje się na północ od Wyzimy w okolicach Białego Mostu.
  • W czasie oblężenia wojska Foltesta straciły dwie wieże oblężnicze.
  • Jest to jedno z głównych miejsc w Wiedźminie 2.
  • Kiedy walczymy w tym zamku i obsługujemy balistę warto rozejrzeć się obok, znajduje się tam asasyn. Gdy go znajdziemy dostaniemy dodatkowy atut : 25% do ataku od tyłu.
  • Można tam znaleźć martwe ciał w misji Balista w rozwalonym wozie

GaleriaEdytuj

InneEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki