FANDOM

Zdzieblarz

Zdzieblarz w komiksie

Kennet - inaczej Zdzieblarz. Najemnik, najmłodszy członek grupy Rębaczy z Crinfrid. Miłośnik gorzałki i dziewek wszetecznych. Walczy dwuręcznym mieczem.

- Prawda - wycedził Kennet, zwany Zdzieblarzem, najmłodszy z Rębaczy. - Dziwne to jest. A my...
- Zaczekaj, Zdzieblarz. Ja teraz mówię - przerwał mu Boholt.

Miecz przeznaczenia

- Gorzałki już nie ma - wtrącił Zdzieblarz, obracając gąsiorek dnem do góry.
- To przynieś. Najmłodszy jesteś, proszę waszmości.

Miecz przeznaczenia

A gospody kosztują.
- I piwo - dodał Niszczuka.
- I dziewki wszeteczne - rozmarzył się Zdzieblarz.

Miecz przeznaczenia

Pozwolił, by wyprzedził go furgon Rębaczy. Od czoła kolumny przycwałował Zdzieblarz wiodący pochód razem ze zwiadowcami z Hołopola.
Miecz przeznaczenia

- Uwaga! - krzyknął z góry Jaskier. - Wyciągamy was! Niszczuka! Kennet! W górę ich! Ciągnijcie!
Miecz przeznaczenia

- Co on, zgłupiał ze szczętem, czy jak? - zdenerwował się Kennet Zdzieblarz. - Honorowy pojedynek? Z głupim gadem? A takiego! Idziemy na niego kupą! W kupie siła!
Miecz przeznaczenia

Boholt, podpierany przez krasnoludów, z trudem wgramolił się na siodło, ciężki i pałubowaty od zbroi i nałożonych na nią skórzanych ochraniaczy. Niszczuka i Zdzieblarz już siedzieli na koniach trzymając w poprzek siodeł ogromne, dwuręczne miecze.
- Dobra - charknął Boholt. - Idziemy na niego.

Miecz przeznaczenia

Smok wykręcił się, stając na tylnych łapach i dziabnął szponami Zdzieblarza, za jednym zamachem rozrywając brzuch konia i udo jeźdźca. (...) Smok (...) rzucił się na Boholta, po drodze jakby mimochodem przydeptując energicznie Zdzieblarza.
Miecz przeznaczenia

Dane z pozostałych źródełEdytuj

W filmie i serialu w rolę Zdzieblarza wcielił się Piotr Dąbrowski.
Zdzieblarz

Kadr z filmu ukazujący Zdzieblarza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki