FANDOM

Zdzieblarz

Zdzieblarz w komiksie

Kennet, inaczej Zdzieblarz – najemnik, najmłodszy członek grupy Rębaczy z Crinfrid. Miłośnik gorzałki i dziewek wszetecznych. Walczy dwuręcznym mieczem.

Zdzieblarz

Kadr z filmu ukazujący Zdzieblarza.

– Prawda – wycedził Kennet, zwany Zdzieblarzem, najmłodszy z Rębaczy. – Dziwne to jest. A my...

– Zaczekaj, Zdzieblarz. Ja teraz mówię – przerwał mu Boholt.

Miecz przeznaczenia

– Gorzałki już nie ma – wtrącił Zdzieblarz, obracając gąsiorek dnem do góry.

– To przynieś. Najmłodszy jesteś, proszę waszmości.

Miecz przeznaczenia

A gospody kosztują.

– I piwo – dodał Niszczuka.

– I dziewki wszeteczne – rozmarzył się Zdzieblarz.

Miecz przeznaczenia

Pozwolił, by wyprzedził go furgon Rębaczy. Od czoła kolumny przycwałował Zdzieblarz wiodący pochód razem ze zwiadowcami z Hołopola.

Miecz przeznaczenia

– Uwaga! – krzyknął z góry Jaskier. – Wyciągamy was! Niszczuka! Kennet! W górę ich! Ciągnijcie!

Miecz przeznaczenia

– Co on, zgłupiał ze szczętem, czy jak? – zdenerwował się Kennet Zdzieblarz. – Honorowy pojedynek? Z głupim gadem? A takiego! Idziemy na niego kupą! W kupie siła!

Miecz przeznaczenia

Boholt, podpierany przez krasnoludów, z trudem wgramolił się na siodło, ciężki i pałubowaty od zbroi i nałożonych na nią skórzanych ochraniaczy. Niszczuka i Zdzieblarz już siedzieli na koniach trzymając w poprzek siodeł ogromne, dwuręczne miecze.

– Dobra – charknął Boholt. – Idziemy na niego.

Miecz przeznaczenia

Smok wykręcił się, stając na tylnych łapach i dziabnął szponami Zdzieblarza, za jednym zamachem rozrywając brzuch konia i udo jeźdźca. (...) Smok (...) rzucił się na Boholta, po drodze jakby mimochodem przydeptując energicznie Zdzieblarza.

Miecz przeznaczenia

Dane z pozostałych źródeł Edytuj

W filmie i serialu w rolę Zdzieblarza wcielił się Piotr Dąbrowski.